Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik gedaan. Er wordt daarna echter geen spelling gecontroleerd. Hoe werkt dat? MOet ik iets installeren? Wat? Waar?
Dank!
Mogelijk beide......:d Kijk mijn link ...gaat om hoe-toevoegen en niet om controleren ..toch ?
Om toch nog even op je computer-nerd opmerking terug te komen. Neem een keer de tijd om een stukje uit de link te lezen. Zie bijvoorbeeld hieronder wat ik uit de link in berichtje 2 heb overgenomen. Als iemand op de Helpmij jou dat in zijn eigen woorden zou willen uitleggen dan zou dat niet veel anders worden dan dat Microsoft het beschrijft. (het vetgedrukte stukje tekst uit het voorbeeld.) Dat heeft dus weinig met wel of niet Nerd zijn te maken, maar simpelweg dingen uitvoeren die stap-voor-stap worden beschreven.Even voor de duidelijkheid, want ik raak de draad kwijt: ik ben geen computer-nerd, dus die pagina's van MS helpen mij weinig.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.