Aanrader voor beginner flight simulator x

Status
Niet open voor verdere reacties.

peperzoet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2016
Berichten
2
Beste allen,

Ik wil graag met iets nieuws beginnen, namelijk het spel ''Flight Simulator x''. Aangezien ik niet veel van dit af weet, zou ik graag tips willen van jullie. Welke FSX zal ik kopen? de steam edition, gold etc? en op wat moet ik letten als beginner zijnde? ps. ik heb windows 8 :$, dus wat zou dan het beste zijn voor mij?

AUB in Jip & Janneke taal!!

Liefs,
Peperzoet :love:
 
De Steam edition is de enige die nog te koop is. Wellicht dat u nog een originele MS-FSX(gold) ergens 2e hands kunt kopen.

Dan wat u nog meer nodig heeft.
In ieder geval een PC die ook geschikt is om moderne games mee te spelen en dus i.i.g. een videokaart die geschikt is voor een moderne game. Een on-board videokaart is absoluut onvoldoende.
Als het op een laptop moet draaien dan moet dat een gaming laptop zijn.

Verder hangt er een beetje vanaf wat u er mee wilt gaan doen.
Als FSX bedoelt is om af en toe de neefjes die op bezoek komen te plezieren is bovenstaande voldoende.
Als u FSX wat intensiever wilt gebruiken dan is een flight simulator joystick nodig en als u het helemaal goed wilt doen een yoke en een voetenroer.
Hier ziet u dat: http://www.pilotmall.com/category/ch-products
 
Beste U,

Als eerst wil ik U bedanken voor uw reactie. Ik wil uiteindelijk intensiever gebruik maken van de FSX, maar dat komt nog wel. Blijkbaar moet ik dus een ''betere'' laptop voor de FSX fixen. Zodra ik de Steam edition onder de knie heb, zal ik het uitbreiden :)

Voor nu heb ik genoeg informatie hihi

Liefs,
Nieuwsgierige meisje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan