msconfig

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
286
Msconfig heeft ineens beheerdersproblemen zie bijlagen. Hoe kan ik dit oplossen?
Uitvoeren als.JPGHulpprogramma voor systeemconfiguratie.JPG
Systeemconfiguratie.JPG
 
Het lijkt er op dat je op een gast account werkt en geen beheerdersrechten heeft.
 
@ROYONIX
Bericht verwijderd, 2 links werkten niet en de 3e link betrof XP Pro.
Geen kale links (staat in de voorwaarden), onderbouw de links die je plaatst!
Uit de voorwaarden:
Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.

@lady42
Controleer of je nog systeemherstelpunten hebt, anders ben je waarschijnlijk besmet met een virus o.i.d.
Probeer een herstelpunt terug te zetten.
We horen dan wel weer.
 
Laatst bewerkt:
ROYONIX
Bericht verwijderd, 2 links werkten niet en de 3e link betrof XP Pro.
Geen kale links (staat in de voorwaarden), onderbouw de links die je plaatst!

Hoi hoi beste Mik,

Helaas moet ik je vertellen dat alle drie links hebben ze wel gewerkt ( heb je ze überhaupt aangeklikt ?? :( )
Op alle drie links omgeschreven was hoe je en wat je moet doen dat je complete NTFS machtigingen in je systeem HER-stellen kan ..

Eerste link ==>> DEZE dus, voornamelijk voor windows 7 was maar wel stap-voor stap omgeschreven is hoe je wat doen moet !
Afkomstig van Microsoft is en ook daar heb je zelfs een Microsoft link-uitleg hoe je proces doen moet hoe je wat gebruiken moet .. etc.. Principe om dat te doen bij XP waren ze ook zo !

Verder andere links waren ze voornamelijk voor XP bestemd, en daar was ook stap-voor-stap uitgelegd hoe je complete machtigingen daar herstellen moet of kan
Een link was DEZE ! maar tweede ben ik kwijt :(

P.S. Ik dacht ook dat TS geen rechten dus heeft ( zoals jij #2) en daardoor deze links heb ik geplaatst :( ..
Ik heb daar toen ook duidelijk aangegeven dat die mocht TS niet ervaring me hebben en/ of wat in twijfelen dat die aan een deskundige moet laten doen ...:(
 
Laatst bewerkt:
Kijk dan eerst eens bij je accountinstellingen of je daadwerkelijk alle rechten beheerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan