Abricot Encoder / Decoder

Status
Niet open voor verdere reacties.

JensDeCraecker

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2016
Berichten
6
Hallo iedereen!

Ik heb zelf een programma geschreven dat teksten codeert en terug kan decoderen.
Nu dat ik al redelijk ver zit in de ontwikkeling wil ik zelf al een publieke beta uitbrengen.
Deze beta periode start vanaf vandaag en duurt 10 dagen.

Voor mensen die willen testen, wil ik hun ook vragen om hun computer specificaties bij de reacties te plaatsen en eventuele bemerkingen.

De link om mijn programma te downloaden is: http://www.mediafire.com/download/eeijo4d2dcq71u4/AbricotEncoderDecoder.zip

Voor een verder verspreiding te voorkomen van dit programma is er een dagelijkse code vereist (de code wordt berekend op de datum van gebruik en wordt via internet opgehaald).

De codes zijn:

- 01/02/2016: 363075
- 02/02/2016: 372723
- 03/02/2016: 388761
- 04/02/2016: 411279
- 05/02/2016: 440151
- 06/02/2016: 475539
- 07/02/2016: 517245
- 08/02/2016: 565503
- 09/02/2016: 620043
- 10/02/2016: 681171
- 11/02/2016: 748545

Namens mezelf wens ik iedereen veel plezier en hopelijk ontvang ik goede feedback. :d

Minimum specificaties

CPU: Intel Core 2 Duo 2.33 GHz
RAM: 4GB DRR2 (2GB zal ook wel werken)
GPU: naar keuze
HDD of SDD: 10MB vrije opslag
OS: Getest op Windows 10 Pro 64 Bit en Windows 7 Pro 64 Bit

newprogram8.PNG
newprogram9.jpg
 
Laatst bewerkt:
JensDeCraecker zei:
Voor mensen die willen testen, wil ik hun ook vragen om hun computer specificaties bij de reacties te plaatsen en eventuele bemerkingen.

:rolleyes: Slim echt ..en pet af !

Tjonge jonge zo werkt dat echt niet jij moest wel ( ? ALS je programma maker bent ! ) na zoiets te creëren tegen evt. gebruikers zelf te vertellen op welke systemen app. gebruikt kan worden of wat system-eisen zijn ( system requirements ! ) ...

Uiteindelijk vraag ik me nog af of zoiets hier toegestaan is, ...:( ? , laten we de besturing-leden er strakjes over horen ....:D

Decoder !.jpg
 
Laatst bewerkt:
:thumb: Zie zo doe je dat nu kunnen wij praten :thumb: je moet als je dat weet ook volledige gegevens bijplaatsen :D
En niet zomaar iemand voor hun gegevens vragen, zonder dat bij je app. zoiets ook staat ...


Heb jij wel plaatje gezien ...:( wat denk je over ??

Als ik je nog ga vertellen dat ik geen w10 gebruiker ben, maar jouw app. wou ik hier op W7 ul 64bit testen ...

conclusie ?? kan op w7 niet dus ....:(
 
Heb je het al op een ander platform geprobeerd? Probeer eerst met compatibiliteitsproblemen oplossen via het context menu.
 
:confused: Maar natuurlijk had ik dat gedaan en het helpt niet ... achh laat maar liever op w10 gebruikers een beoordeling ....

Compatibiliteit werkt ook niet !.jpg
 
:thumb: Zie zo doe je dat nu kunnen wij praten :thumb: je moet als je dat weet ook volledige gegevens bijplaatsen :D
En niet zomaar iemand voor hun gegevens vragen, zonder dat bij je app. zoiets ook staat ...


Heb jij wel plaatje gezien ...:( wat denk je over ??

Als ik je nog ga vertellen dat ik geen w10 gebruiker ben, maar jouw app. wou ik hier op W7 ul 64bit testen ...

conclusie ?? kan op w7 niet dus ....:(

Heb het zelf al geprobeerd via Windows 7 PRO 64 Bit werkt wel bij mezelf. Probeer eens opnieuw.
 
Nee ...:thumb: TNX een geprobeerd en het werkt niet, tweede keer hoef ik zoiets niet doen

P.S. Uiteindelijk dat i.v.m. W7 pro geloof ik niet, ik wil je nu niet hele filmpje maken ( dat is ook mogelijk ) maar als ik zei niet kan dan is dit gewoon zo ....:D;)

Hier heb je w10 gebruikers en ben zeer zeker dat je binnenkort nog andere reacties zal krijgen ...
 
Laatst bewerkt:
Nee ...:thumb: TNX een geprobeerd en het werkt niet, tweede keer hoef ik zoiets niet doen

P.S. Uiteindelijk dat i.v.m. W7 pro geloof ik niet, ik wil je nu niet hele filmpje maken ( dat is ook mogelijk ) maar als ik zei niet kan dan is dit gewoon zo ....:D;)

Hier heb je w10 gebruikers en ben zeer zeker dat je binnenkort nog andere reacties zal krijgen ...

Er staat foto in originele post. Hier is de link zonder installer: http://www.mediafire.com/download/4fcme4mcl611h1y/app.publish.zip
 
Weet me zeker te zeggen wat je ervan vindt. Ik gebruikte in originele link de crappy installer van visual studio.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan