standaard lettertype kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa0sjm

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2012
Berichten
128
Wie kan me helpen met een Outlook 2007 probleem ? Ik wil graag een lettertype kiezen als standaard voor alle nieuwe berichten die ik maak . Nu start een Nieuw bericht altijd op met de letter Cambria 11.Ik kan wel per nieuw bericht het lettertype wijzigen , maar ik vind dat opstarten met Cambria wat vervelend .
Nu doe ik als volgt : Ik klik Extra >> Opties . Dan tabblad E-mailindeling .
Onder : Briefpapier en Lettertypen klik ik op de "knop" Briefpapier en Lettertypen .
Echter ... deze knop doet niets , wordt alleen wat blauw van kleur .
Ook de knoppen Handtekeningen en Editor Opties doen niets .
Hoe kan ik het nu voor elkaar krijgen om een nieuw bericht altijd te beginnen met de letter Comic Sans 12 ?
Graag uw hulp , met dank !
 
Helaas !!! Ik klik Extra >> Opties .
Dan komen er 5 tabbladen : Voorkeuren , Email instellingen , Email indeling , Spelling en Overige .
Ik zie geen tabblad Bestand ! Gaat dus om Outlook 2007 .
Graag nog uw commentaar , met natuurlijk dank voor uw genomen moeite !
Hoi pa0sjm

Hier een mooie uitleg over zoiets ==>> KLIK HIER ! << heb je wat aan ? :(
 
Hoi hoi

Och ? niet goed dus ... jeh maar in dit geval en helaas weet ik je verder met eigen woorden niet helpen ( :(sorry ? ) ..
Ik gebruik nooit Office mail-systeem, deze tip kwam ik tegen en dacht ik ik je laaten zien zodat je nakijkt of helpen wat zal, daardoor mijn vraag heb je wat aan ? daar staat ...
Moet je even geduld hebben ben zeker dat iemand je betere tip na mij zal geven ....
 
En ... toch bedankt !!!
Hoi hoi

Och ? niet goed dus ... jeh maar in dit geval en helaas weet ik je verder met eigen woorden niet helpen ( :(sorry ? ) ..
Ik gebruik nooit Office mail-systeem, deze tip kwam ik tegen en dacht ik ik je laaten zien zodat je nakijkt of helpen wat zal, daardoor mijn vraag heb je wat aan ? daar staat ...
Moet je even geduld hebben ben zeker dat iemand je betere tip na mij zal geven ....
 
Misschien zo?

1. Klik vanuit het hoofdvenster van Outlook in het menu Extra op Opties en klik vervolgens op het tabblad E-mailindeling.
2. Klik in de lijst Deze berichtindeling gebruiken op HTML.
3. Klik op Briefpapier en lettertypen.
4. Klik op Thema's op het tabblad Persoonlijk e-mailpapier.
5. Klik onder Kies een thema op het thema of briefpapier dat u wilt gebruiken en klik vervolgens op OK.
6. Selecteer het lettertype dat u wilt gebruiken.
7. Als u opmerkingen die u in antwoorden typt wilt markeren met uw naam, schakelt u het selectievakje Mijn opmerkingen markeren in en geeft u uw naam of een ander label op.
 
Ja , dat deed ik al , maar ... die "knop "Briefpapier en Lettertypen doet niets . Hij kleurt blauw maar er komt geen verdere actie . Net als ook de knoppen Handtekeningenen Editor Opties . Ik gebruik de indeling HTML .
Dus daar zit het rare probleem . Dank voor uw hulp .
Misschien zo?

1. Klik vanuit het hoofdvenster van Outlook in het menu Extra op Opties en klik vervolgens op het tabblad E-mailindeling.
2. Klik in de lijst Deze berichtindeling gebruiken op HTML.
3. Klik op Briefpapier en lettertypen.
4. Klik op Thema's op het tabblad Persoonlijk e-mailpapier.
5. Klik onder Kies een thema op het thema of briefpapier dat u wilt gebruiken en klik vervolgens op OK.
6. Selecteer het lettertype dat u wilt gebruiken.
7. Als u opmerkingen die u in antwoorden typt wilt markeren met uw naam, schakelt u het selectievakje Mijn opmerkingen markeren in en geeft u uw naam of een ander label op.
 
Ik heb het onderwerp maar als gesloten opgegeven . maar ..ik heb de oplossing nog niet . In Office 2010 werkt het wel , maar ik krijg dat niet voor elkaar in 2007 . Ik pas het wel aan per document .
Ja , dat deed ik al , maar ... die "knop "Briefpapier en Lettertypen doet niets . Hij kleurt blauw maar er komt geen verdere actie . Net als ook de knoppen Handtekeningenen Editor Opties . Ik gebruik de indeling HTML .
Dus daar zit het rare probleem . Dank voor uw hulp .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan