• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

xx Pagina van xx Paginas in Cell zetten / xx Page of xx Pages in cell zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ag10088

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2015
Berichten
9
Hallo,

Ik ben op zoek naar een formule of functie die het totale aantal paginas in een cell aangeeft.

Zie bijgevoeg document.
Op Coversheet moet dan rechts onderin 1 van 2 (bijvoorbeeld) komen te staan.
Omdat ik 2 werkbladen heb op dit moment.

Wie kan mij helpen.
Bedankt alvast.

Bekijk bijlage Page of Pages.xlsx
 

Bijlagen

  • Page of Pages(cobbe).xlsm
    19,8 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Het kan redelijk eenvoudig met een zelfgemaakte functie. Let wel dat er een verschil is tussen tabbladen tellen en print-areas tellen. Zolang elke tabpage een enkele page als print-area heeft kun je zo werken, maar dat vraagt dan wel ook discipline in het gebruik.
 
Het kan redelijk eenvoudig met een zelfgemaakte functie. Let wel dat er een verschil is tussen tabbladen tellen en print-areas tellen. Zolang elke tabpage een enkele page als print-area heeft kun je zo werken, maar dat vraagt dan wel ook discipline in het gebruik.

Ik bedoel inderdaad dat er op meerdere tabbladen meerdere print areas kunnen zitten.
Als ik bijvoorbeeld afdrukvoorbeeld pak, kan ik wel zeer eenvoudig pagina van paginas invoeren. Jammer dat ik dat niet zo makkelijk in een cell kan weergeven.
Of wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan