GTA 5 deïnstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylan98

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2014
Berichten
190
Ik heb GTA op mijn harde schijf staan in mijn laptop.
In mijn laptop zit ook een SSD dus daar wil ik GTA 5 nu op gaan installeren.
Ik kan alleen nergens vinden waar ik hem kan deïnstalleren want hij staat niet bij het configuratiescherm ertussen.
Ook bij Ccleaner staat hij er niet tussen.
Ik kan de unistaller ook niet vinden in de map waar GTA 5 is geïnstalleerd.
Wie weet hoe ik GTA 5 nu toch kan deïnstalleren???
ALVAST BEDANKT!!!
 
Gebruik Ccleaner bij gereedschap b.v.
Meestal staat de uninstaller ook in de map van de game, even zoeken in de mappen.

PS, speel je via Steam?
 
Laatst bewerkt:
Hoi Dylan

ALS je maar op geen manier ( zoals jij zegt dat ! ) GTAV DE-installeren lukt probeer maar volgende dus .. ( kijk plaatjes ook ! ) ..

Mocht je Revo Unistaller pro. gebruiken via Revo zal je dat proberen ..

Druk op windows start en gewoon via start zoek maar game, op die manier als game gevonden kan worden zal je zien wat echte pad naar game toe is ...
Via Revo U.p. nu ( ken je Revo Unistaller pro. ?? ) op forceerde manier wijs je map ( map dus ! ) wat je via standaard op zoek manier gevonden had en natuurlijk klik daar op deinstalleren
doordat je map aangewezen hebt Revo zal nu evt. alle mogelijke sporen van game vinden en verwijderen ...

Game deinstalleren 1 !.jpg Game deinstalleren 2 !.jpg
ScreenShot031.jpg

:( ik hoor graag of je gelukt is ...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de gratis versie van Revo Unistaller maar die kan hem ook niet vinden...
 
Probeer maar gewoon ben benieuwd ...:D :thumb:

Zoals ik zei zoek maar game via standaard windows zoeken zodat je pad naar game toe kan krijgen en daar later in Revo die kan je dan die gebruiken ...

ALS je eens game zal vinden en pad naar toe je weet, dan is via Revo die makkelijk ook te verwijderen ...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het net geprobeerd met de gratis versie van Rebo Unistaller:thumb: maar die kon hem niet vinden.
 
:( Ach zie ik dat je volgt mij niet ...helaas :( ...dus als je niet doet zoals ik omgeschreven heb dan zal je ook niet weten of die manier werkt .... :(

He dan ook je MOET pad naar game toe weten zodat je ook deze game-pad in Revo gebruiken kan, om betreffende te deinstalleren ..
 
Laatst bewerkt:
:( Op windows start drukken en functie zoeken ken je toch ?? :( via die functie zoek maar game dat bedoel ik misschien lukt je ook op die manier pad naar game toe vinden ...

P.S. :D ben benieuwd of jij überhaupt mijn berichtjes hier leest ?? ..alles heb ik je dat paar keer al verteld ...:( uiteindelijk via plaatjes zal je moeten alles ook en toch begrijpen ...
 
Laatst bewerkt:
ik weet precies waar de game is geinstalleerd... Er is alleen geen uninstall bestand aanwezig in die map.
 
:confused: Dat bedoel ik ook met je volgt mij helemaal niet sorry dan ik kan niets verder dan hier doen ...:(
Ik praat nergens over een de-installeer in game of unistall of zoiets ...

Als jij dus zoals je NU zegt pad naar game toe weet dan moet je zelf verder wel reden met mijn boven instructies ... ( kijk plaatjes opnieuw :( ) ...
 
In de gratis versie van revo heb je die optie niet om geforceerd te deinstalleren, maar in ieder geval bedankt voor uw moeite.
 
In de gratis versie van revo heb je die optie niet om geforceerd te deinstalleren, maar in ieder geval bedankt voor uw moeite.
Al die progjes gebruiken gewoon dezelfde database, het register, al gebruik al die uninstallers, het wordt niet gezien, Ccleaner en in programma's wordt hij toch ook niet gezien?
Gebruik die handleiding om het handmatig te verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan