Url

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramon38

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2010
Berichten
41
Ik kan PhotoBucket al enkele dagen niet gebruiken. Staat er :wilt u deze pagina verlaten of op deze pagina blijven. Ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurd niets. Ik heb ook al PhotoBucket opnieuw geinstalleerd maar het werkt niet.
Is er misschien een andere programma waarmee ik een videoclips van een Url kan voorzien.

Alvast ThxxxxS

ramon38
 
Knipsel.JPGHallo ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen . de sites (programmas) die jullie sturen gaat over het uploaden van afbeeldingen (fotos ect.) maar ik zoek een programma waarmee ik een videoclip van een URL kan voor zien zoals met Photobucket die bij mij niet goed meer werkt.

ramon
 
Och via Img dumper kan nie meer :( ?? misschien zijn ze met herbouw weer bezig ...:(

heb jij wel op ==>> http://tinypic.com/index.php geprobeert ? let op daar moet je aangeven dat je video behandelen moet of wil :( ..
 
Laatst bewerkt:
Heh ....:D

Volgens mij werkt die bij TinyPicture wel ...:thumb: je moet alleen maar daar op die 14 seconde dat afgelopen zijn wachten ( dat is daar regel/ of protocol ! ) dan krijg je code tekst of zo welke je in die daar weer onder vakje noteren moet en op uploaden vervolgens drukken...
Meteen na-dat zal je jouw gewenste URL code krijgen ...

P.S. nergens dus AAN-klikken voordat die seconde niet klaar zijn !
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 259931Hallo ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen . de sites (programmas) die jullie sturen gaat over het uploaden van afbeeldingen (fotos ect.) maar ik zoek een programma waarmee ik een videoclip van een URL kan voor zien zoals met Photobucket die bij mij niet goed meer werkt.

ramon

Ik begrijp wel wat je bedoeld. Ik gebruik al jaren Onedrive. Je kunt de video's gewoon delen met iedereen. Je hebt alleen een microsoft account nodig.

Je vroeg dit in je eerste vraag: Is er misschien een andere programma waarmee ik een videoclips van een Url kan voorzien.

Als je video's opslaat in OneDrive, kun je deze heel eenvoudig delen. Je kunt kiezen of mensen de bestanden alleen mogen zien of ook mogen bewerken. Je kunt ook koppelingen plaatsen op sociale netwerken en verkorte URL's krijgen om foto's en video's te delen.

Ja dat kan met deze.

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/storing-videos-in-onedrive
 
Laatst bewerkt:
Ja dat klopt wel alleen krijg ik de hele site te zien waarin ook de video clip die ik een URL wil meegeven.Dus niet alleen de clip met URL
Heh ....:D

Volgens mij werkt die bij TinyPicture wel ...:thumb: je moet alleen maar daar op die 14 seconde dat afgelopen zijn wachten ( dat is daar regel/ of protocol ! ) dan krijg je code tekst of zo welke je in die daar weer onder vakje noteren moet en op uploaden vervolgens drukken...
Meteen na-dat zal je jouw gewenste URL code krijgen ...

P.S. nergens dus AAN-klikken voordat die seconde niet klaar zijn !
 
:( Ik weet nu helemaal niet meer wat jij precies bedoelt ? :( volgens mij zoals jouw tittel dat ook zegt een URL-code voor een film welke je ergens online sharen wil ...toch ?? ( kijk even mijn plaatje onder nu :( ) ..

ScreenShot001.jpg
 
Hallo Royonix,
ik gooi hierbij de handdoek in de ring want het werkt bij mij niet . Ik wil wel heel hartelijk danken voor je hulp en geduld.
Ik stuur je nog wat bijlagen om het te verduidelijken.

Groetjes Knipsel.JPG C.JPGKnipsel.JPG D.jpgTinyPic.jpg
 
:confused: Toch zie ik dat is je code ( van jouw filmpje ...plaatje D ) aanmaken gelukt .....:thumb: en dat is okey code heb je dus ..

Maar snap ik niet waarvoor je deze code nodig hebt en waar je die code plaatsen wil ??
Hoezo nu probeer je naar TinyPicture code plaatsen/zenden ?? maar daar ben je niet geregistreerd en daar eindelijk filmpje je hoef niet plaatsen ....toch ??
Je hoef alleen maar code kopiëren en daar ergens war je van plan was die gebruiken, in een bijv. forum/pagina/ etc..etc..

Waar je dus die aangemaakte code ( code aanmaken is je gelukt zie ik ! ) gebruiken wil ??

P.S. ALS je met mijn tip niet reden kan, hoezo probeer je die van manamana niet dan ? ...die is namelijk ook goed ...
 
Laatst bewerkt:
Hallo Royonix, deze OneDrive werkt wel maar de vraag is moet de ontvanger van de clip ook OneDrive hebben geinstalleerd om de clip te kunnen openen (bekijken). De tweede vraag waarom ik de Url voor de v.clip wil is dat ik deze dan via de Hyperlink onder KlikHier in de mail wil plaatsen.
 
Ach volgens mij dit code moet waar je dan ook plaatsen zal werken ...:thumb:
plaats die code hier ( ? als je dat wil ! ) en iedereen wie code aanklikt zal die filmpje kunnen zien ( :D via TinyPicture natuurlijk ! ) ...

:eek: Ik heb nog nooit via mail die code opgestuurd en op dit moment weet ik niet met zekerheid of dat ook kan ... :( maar jij kan dat zelf uittesten zoals jij zegt dat via hyperlink, kan geen kwaad !
Lees maar goed daar dat je hebt een code voor forums en code voor e-mails !

P.S. LET OP een filmpje hier kan je plaatsen ( als je dat wil natuurlijk ! ) als een code en als een link maar allebei manieren zijn goed ...
 
Laatst bewerkt:
Hallo die link in Onedrive bepaal jijzelf. Wie dit mag lezen en of bewerken. Dat staat aangegeven als je er een link van maakt.

Voor jou in dit geval alleen bekijken. Succes.

Ik heb een voorbeeldje gemaakt alleen bekijken (door iedereen) dus. Allemaal jankerds gemaakt van klei.

De koppeling heb ik korter gemaakt. Zie ook mijn linkje met # 8. ;)

http://1drv.ms/1TSIdao
 

Bijlagen

  • bekijken.JPG
    bekijken.JPG
    36,4 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan