PDF niet weergegeven: indeling ongeldig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Droppie81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2016
Berichten
4
Wie kan mij helpen?

Voor mijn studie probeer een PDF bestand te downloaden op mijn tablet (Galaxy A), maar ik krijg telkens de melding "PDF niet weergegeven: indeling ongeldig". Het scherm met de melding sluit echter automatisch weer behoorlijk snel en ook wordt er verder niet aangegeven wat er precies niet klopt.

Ik kan de PDF wel op mijn gewone computer downloaden, maar die neem ik niet mee naar college. Ik kan ook gewoon andere PDF bestanden openen. Kan ik zelf iets in mijn instellingen doen dat ik deze bestanden wel kan downloaden, of zit de fout bij het uploaden van de bestanden of in de bestanden zelf?

Alvast bedankt voor de hulp.
 
Gaat het niet toevallig om een PDF in een ZIP bestand? Op een PC gaat dat over het algemeen, afhankelijk van instellingen, wel goed. Op een tablet zal worden getracht het ZIP bestand te openen met een PDF lezer en dan kan ik me voorstellen dat je die melding krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Kennelijk niet. Plaats die PDF eens hier.
 
Dat lukt helaas niet... als ik hem wil downloaden dan krijg ik de melding dat de indeling van het document ongeldig is en stopt de download.
 
Als je die van het internet download, plaats dan hier eens die link.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan