Wordfeud

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willemien74

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2016
Berichten
32
Op de Ipad hebben wij een betaalde app van Wordfeud, dat betekent zonder reclame
Maar nu komt er weer reclame.
Hoe kan ik dit herstellen?
Bij Instellingen kan ik het niet vinden. Ik heb de app al een verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook zonder het gewenst resultaat
 
Kopen jullie met meerdere personen of zo. ??

Of sluit je Ipad helemaal af en start opnieuw op.
 
Nee, ik koop niet met meerdere personen. De Ipad afsluiten en opnieuw opstarten is ook niet de oplossing
 
Misschien als je reclame ziet dat WiFi ingeschakeld is en andersom ....
Dat kan evt. in geval als je game OFF-line ook spelen kan ??
 
ik heb altijd online gespeeld. Nadat ik de app heb betaald was de reclame verdwenen, maar nu komt deze ongevraagd weer terug
 
:) Ach dat is een beetje ingewikkeld en ik ben niet altijd eens dat je helemaal zonder reclame spelen dit soort games kan ...
Vraag ik me toch af of jij deze game ( jouw Wordfeud dus ! ) wel ON-line spelen moet ... of niet ??
Tijdens OFF-line te spelen je kan namelijk geen reclame zien ...:(
 
Laatst bewerkt:
de Ipad is altijd online, om ook email berichtjes snel te kunnen lezen of iets anders op te zoeken. Erg onhandig teeds wifi aan wifi uit. Daar ga ik niet voor kiezen
 
:thumb:
Jouw keuze en jouw recht natuurlijk, ik kan je niet en wil je ook niet ompraten maar ik bedoelde ook op andere kant alleen maar tijdens gamen of je dat kan doen ??
En ik bedoelde ook of jouw game wel überhaupt OFF-line gespeld kan worden ??

Tijdens gamen jij hoef toch geen email berichtjes snel lezen of wat anders op te zoeken etc... toch ??
Je weet hoe die in vervolg dan gaat, ON-line spelen altijd reclame dus ...:(
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals proberen. Dit is waarschijnlijk dan zo gegaan.

1) verwijder WF
2) log uit de AppStore (via Instellingen?)
3) log in in de AppStore met jouw naam)
4) "koop"/installeer WF (met jou naam) is gedaan
5) herstel je WF In-App aankoop (met jou naam)
6) log uit de AppStore (via Instellingen?)
7) log in in de AppStore met jou naam
8) Probeer WF.
 
Bovenstaand advies heb ik opgevolgd. Nadat ik Wordfeud weer had gestart kreeg ik de vraag of ik een Upgrade wenste voor € 2,99
Het lijkt erop dat de aankoop niet meer gevonden kan worden. Ik heb destijds een kaart gekocht van € 15 en het saldo is nu € 12,01
 
Dan blijft het vreemd dat je reclame krijgt. Misschien contact met hen opnemen.

Normaal gesproken is je betaalde advertentievrije Wordfeud app gekoppeld aan je apparaat. Als je nl. met dezelfde naam op een ander device inlogt (ik draai met hetzelfde account op mijn iPad en iPhone), dan zul je zien dat je alleen geen advertenties krijgt te zien op het apparaat waar je betaald hebt. Ik verwacht dus dat de-installeren en installeren op hetzelfde apparaat je een advertentievrije versie behoud. Ik weet echter niet zeker of er ook nog een koppeling met je gebruikersnaam is. Voor de zekerheid zou je een email naar de makers van Wordfeud zelf kunnen sturen, want ik durf dit niet met zekerheid te vertellen.

http://wordfeud.com/
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu in het menu van Wordfeud geklikt op Restore Previous Purchase.
Het lijkt erop dat het nu goed is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan