firefox versus ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.

gazalo

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2014
Berichten
21
hallo, de ziggo ap voor horizon werkt niet op mijn pc meer. eerst wel .

ziggo werkt niet met chrome en edge. alleen explorer11 zou moeten werken samen met silverlight.

op mijn laptop doet horizon het wel.

het is ontstaan toen ik een nw ssd schijf er in heb gezet. die exact is gekopierd van de oude.

heb firefox en silverlight al tig keer opnieuw geinstalleerd. welke versei 64bit moet ik hebben van firefox ?
 
Ik gebruik ziggo en een administratie programma dat gebruik maakt van silverlight, en firefox, nu versie 44, en dat werkt perfect.
Silverlight recht toe recht aan automatisch geïnstalleerd.
Misschien dat je e.e.a. eerst eens met revo-uninstaller verwijdert. Goed lezen dat je ook de register gegevens en files op de schijf laat wissen.
Dan heb je op dat gebied een schone pc en dan opnieuw installeren.
 
Ik gebruik ziggo en een administratie programma dat gebruik maakt van silverlight, en firefox, nu versie 44, en dat werkt perfect.
Silverlight recht toe recht aan automatisch geïnstalleerd.
Misschien dat je e.e.a. eerst eens met revo-uninstaller verwijdert. Goed lezen dat je ook de register gegevens en files op de schijf laat wissen.
Dan heb je op dat gebied een schone pc en dan opnieuw installeren.

gebruik horizon al vanaf begin. uninstaller heb ik van iobit. de register gegevens heb ik aangedacht. weet (zit nu op de laptop waar horizon het wel doet) zet me even op het spoor van die registerinstellingen van firefox! met cleaner en nog wat prg's check ik regelmatig het register!! even nog duidelijker: horizon start gewoon . maar zo gauw de pijl in de cirkel loopt is op het eind : video onderbroken sorry voor overlast. opnieuw starten et cetera. dat blijft hij doen. ik weet dat ziggo daarin helpt. maar dit is toch iets moeilijker !
 
Je kunt proberen het profiel van de werkende firefox te kopiëren en over het profiel van de andere te zetten.
 
ziggo versus firefox

hallo, alles geprobeerd. inmiddels 3x opnieuw firefox geinstalleerd. ook opgeruimd achterblijvende register bestanden met iobit uninstaller.

m.i moet er ergens iets achterblijven. horizon ook de ap vernieuwd . idem silvertech op de laptop werkt het wel. zit dus in een bestand van de pc.

waar verder zoeken,voordat ik ziggo bel?
 
hallo, de ziggo ap voor horizon werkt niet op mijn pc meer. eerst wel .

ziggo werkt niet met chrome en edge. alleen explorer11 zou moeten werken samen met silverlight.

op mijn laptop doet horizon het wel.

het is ontstaan toen ik een nw ssd schijf er in heb gezet. die exact is gekopierd van de oude.

heb firefox en silverlight al tig keer opnieuw geinstalleerd. welke versei 64bit moet ik hebben van firefox ?


moest van ziggo een bepaald bestand old maken . opnieuw opstarten toen was het opgelost. de andere methode door andere reageerders werkten niet.
 
Dat is dan netjes geregeld voor je. Wij deden het graag in ieder geval, namens allen (mag wel he) :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan