functie van hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Mijn vraag heeft met geluid te maken, daarom stel ik mijn vraag maar in dit forum.

Ik heb een Dell computer. Daarop heb ik o.a. aangesloten een Dell AY410. Wat is de functie van "die grote kast"?
Ik overweeg nl. een set speakers te installeren die ik nog in een doos vond: logitech s-02648
Wie kan mij vertellen wat een betere geluidskwaliteit zal opleveren?

Vriendelijke groet,
Guido
 
Die grote "kast" is je lage tonen speaker / bass speaker. Welke beter zal zijn, da's een kwestie van specs vergelijken.
Over de Logitech kon ik niet alles vinden, ik twijfel zelfs een beetje of je het typenummer goed hebt? Moet het niet de S-0264B zijn ipv S-02648

Als dat zo is, dan betreft 't een 2.0 speakerset met een heel laag uitgangsvermogen en dan wint de Dell het. Als dit tenminste de Dell is die jij noemt.
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel gast0225.
Over de Dell heb ik nog een vraagje. Wat is nu de voorzijde en wat de achterzijde? Ik neem aan dat de aansluitstekkers aan de achterzijde zitten. Die zou dus idealiter uit het zicht geplaatst moeten worden. Maar daarnaast zit een grote opening, waarvan ik zou denken dat hieruit de laagste tonen moeten komen. Dan zou die zijde toch in het zicht geplaatst moeten worden? De andere kant met "het zwarte doekje" ervoor is volgens mij de voorkant.
Op dit moment staat deze speaker op het laagste punt op mijn bureau (achter mijn monitor) en ligt er vaak veel rotzooi bovenop :(
 
Met een bass box maakt het niet zo heel veel uit hoe die wordt geplaatst, zolang de zijde met het doek ervoor (de voorzijde) maar niet strak tegen een stenen muur of een houten kastwand wordt geplaatst.
Verder maakt het echt niet hoe en waar je die box plaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan