bsod+ memory could not be read

Status
Niet open voor verdere reacties.

tyjon082

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
7
hallo,

Ik heb al zo'n 4000 euro besteed om mijn probleem op te lossen maar nog steeds nix. IK ben het strondbeu! hoe moet ik afbeeldingen uploaden? er staat ongeldig bestand of URL!!!
 
Zo ongeveer (precies)

Even wat naar beneden scrollen, daar word je aan de hand meegenomen hoe je een bijlage / plaatje moet uploaden.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk probeer je iets te uploaden dat niet geaccepteerd wordt hier op het forum.
Op dit moment worden de volgende bijlagentypes geaccepteerd (=gebaseerd op (veelgebruikte) bestandsextensies van plaatjes, Microsoft Office + OpenOffice + tekstdocumenten en 2 archiefformaten):
Geldige bestandsextensies: bmp doc docx dot gif jpe jpeg jpg ods odt pdf png psd rar txt xls xlsb xlsm xlsx zip

Staat ook gewoon genoemd onder de Beheer bijlagen knop én tijdens het toevoegen staat het aangegeven als je op de ? knop klikt.

Overigens snap ik niet waarom, richting het Helpmij-forum, je zo nodig met geld moet smijten in je vraag. Helpmij is gratis, dus ik kan me niet voorstellen dat je 4000 euro als donatie aan Helpmij gegeven hebt. :rolleyes::confused:

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan