Webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

bikewoman

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
Berichten
27
Ik heb gisteren mijn windows 7 opnieuw op mijn laptop gezet.
Bij configuratie.Apparaat en printers.
Apparatbeheer Beeldapparaat staat hij gewoon tussen.
Alleen kan ik hem nergens vinden.
Op skype werkt hij wel.
Maar ik wil ook een foto kunnen maken.
Waar vind ik de cam? Of moet er een programma geinstaleerd?
 
Hoi bikewoman
( Cicke ?? :( )

Als je maar weet gegevens van je webcam ( naam/type enz. ! ) via gewoon standaard windows zoek-functie die kan je vinden ( kijk onder plaatje ! ) ..
En vervolgens daar nartoe gaan om daar vandaan een snelkoppeling naar je bijv. bureaublad maken/ plaatsen ?? ;)

Webcam.jpg
 
Laatst bewerkt:
De webcam zit standaard ingebouwd.
Het einige wat ie aangeeft is Hd cam
 
:confused: Ehm kunst is nu gewoon alleen maar vinden waar geïnstalleerd is :(

Mag ik je vragen durf je wel naar register kijken :( ??
 
Merk en volledig type notebook en W7 32 of 64 bit?
Je hebt een progje nodig om met dat ding op te kunnen nemen.
 
:confused:ALS je maar register beetje kent en zoek-functie als je daar kent ?? :(

Moet je gewoon naar register dus gaan ( alleen maar dus om te kijken ! ! ) en daar ook kan je webcam gegevens in zoekbalk intypen en enter, op die manier pad naar je webcam ook zal je moeten vinden ..

Start drukken en bij uitvoeren typ maar in gewoon regedit en enter, register zal openen
IN register druk op Bewerken en in submenu klik op Zoeken dan krijg je zoek-balk functie welke je gebruiken kan ...

ScreenShot002.jpg
 
Laatst bewerkt:
:eek: FF voor zekerheid vragen .... ben je op zoek naar geïnstalleerde webcam ?? oof ben jij op zoek naar ingebouwde webcam :( ??

Kleine tip :( ? ==> KLIK
 
Laatst bewerkt:
? En kan niets helpen als je op alle programmas gaat vervolgens als je op webcam map klikt, die opent en klik je met rechtermuisknop weer op jouw webcam
vervolgens op kopieren / of verzenden naar bureaublad ..

Als je die in regedit gevonden hebt dan kan je ook pad naar toe weten dus makkelijk is dan snelkoppeling ook maken ...
Hoe dan ook daar waar je wel geïnstalleerde webcam ziet, daar op webcam kan je ook met rechtermuiskant op klikken en makkelijk is dan snelkoppeling dus maken ...

Had jij wel of ooit ingebouwde Webcam snelkoppeling op je bureaublad gehad ?? :(

P.S. Zoals dat Lange Pier zei als je volledige gegevens van je laptop zegt ( 32/64 bit ook ! ) dan is ook evt. mogelijk pad voor snelkoppeling op je bureaublad je helpen maken ...
 
Laatst bewerkt:
? En kan niets helpen als je op alle programmas gaat vervolgens als je op webcam map klikt, die opent en klik je met rechtermuisknop weer op jouw webcam
vervolgens op kopieren / of verzenden naar bureaublad ..

Als je die in regedit gevonden hebt dan kan je ook pad naar toe weten dus makkelijk is dan snelkoppeling ook maken ...
Hoe dan ook daar waar je wel geïnstalleerde webcam ziet, daar op webcam kan je ook met rechtermuiskant op klikken en makkelijk is dan snelkoppeling dus maken ...

Had jij wel of ooit ingebouwde Webcam snelkoppeling op je bureaublad ?? :(

P.S. Zoals dat Lange Pier zei als je volledige gegevens van je laptop zegt ( bit ook ! ) dan is ook evt. mogelijk pad voor snelkoppeling op je bureaublad je helpen maken ...
 
? En kan niets helpen als je op alle programmas gaat vervolgens als je op webcam map klikt, die opent en klik je met rechtermuisknop weer op jouw webcam
vervolgens op kopieren / of verzenden naar bureaublad ..

Als je die in regedit gevonden hebt dan kan je ook pad naar toe weten dus makkelijk is dan snelkoppeling ook maken ...
Hoe dan ook daar waar je wel geïnstalleerde webcam ziet, daar op webcam kan je ook met rechtermuiskant op klikken en makkelijk is dan snelkoppeling dus maken ...

Had jij wel of ooit ingebouwde Webcam snelkoppeling op je bureaublad ?? :(

P.S. Zoals dat Lange Pier zei als je volledige gegevens van je laptop zegt ( 32/64 bit ook ! ) dan is ook evt. mogelijk pad voor snelkoppeling op je bureaublad je helpen maken ...

Ik had idd een snelkoppeling op mijn bureau blad
En met mijn rechtermuis knop kan ik hem niet weergeven of kopieren
 
:confused: Lukt je niet ??

och maar mij bijv. lukt op webcam gewoon klikken vast houden en naar bureaublad slepen en natuurlijk los laten, zo kan je ook snelkoppeling maken ..... :( op die manier kan je ook niet ?
 
nope alleen maar stuurprogramma en dergelijke kan geen snelkoppeling maken
 
Zie m'n sig, zet de weblink van Speccy hier neer, PB kent die laptop niet......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan