OneNote badge niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cire

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
43
Beste allemaal,
Sinds 'n paar weken krijg ik bij OneNote 'n badge te zien die ik maar niet verwijderd krijg.
In het menu heb ik de badge uitgeschakeld maar zodra ik OneNote weer opstart komt deze weer terug. Ik kan de badge naar het kruisje slepen en dan is de badge gedurende de tijd dat ik OneNote gebruik inderdaad verdwenen, maar zodra ik OneNote opnieuw start, verschijnt de badge weer!

Op de telefoon van mijn buurman, 'n Samsung S4, lukt het wel.
Ikzelf heb een Samsung S5 met Android 5.0

Heeft iemand een oplossing?

Alvast hartelijk dank.
Eric
 
Laatst bewerkt:
Hallo. Ik zag je vraag al een tijdje staan. Ik denk namelijk dat er verschil is in diverse onenote(s).

Er zijn er diverse in omloop. En dit is kennelijk de oorzaak bij sommige androids en of iphones en noem maar op.

Er zijn meerdere met dit probleem. Bij mij is het precies hetzelfde. Ik heb nog outlook 2007 en een android Huawei P8.

Misschien is het op bepaalde toestellen niet mogelijk die vervelende badge weg te krijgen. (BUG)

Ook die badge krijg ik met geen mogelijkheid weg. Ik heb wat leuke links voor je als je die wilt hebben. Jawel gemaakt in onenote ouwe versie.

Zeg het maar.

Dit zijn de onenote(s) die nog in omloop zijn.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_OneNote

En er is ook al een 2016 versie dus...... Wordt vervolgt. Groet manamana
 
Laatst bewerkt:
Beste Manamana,
Bedankt voor je antwoord. Mocht ik een definitieve oplossing hebben, dan laat ik het hier weten!

Groetjes,
Eric
 
Oplossing OneNote badge

Ik heb 'n oplossing gevonden zodat de badge in OneNote niet meer verschijnt (tot nu toe werkt het).
De app heb ik van mijn telefoon verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Al mijn notities staan er weer op.
Na installatie werd er gevraagd of ik de Badge wilde proberen, heb later aangetikt, en de badge is sindsdien niet meer te zien.

Succes voor diegenen die hier ook last van hebben.

Groetjes.
Eric
 
Dat is mooi voor je. Bij mij krijg ik bij aanmelden de foutcode 80004005.

De letterlijke tekst is: ER IS EEN PROBLEEM. Deze taak kan niet worden voltooid. Probeer het opnieuw. Foutcode: 80004005

Dat is een algemene fout waar je niets mee kunt. Ik kan nu de Onenote app helemaal niet meer installeren. Verder werkt een nieuwe account aanmaken ook niet. Dan verschijnt er een bewegende cirkel, zeg maar zandloper. Die oneindig in een loop zit en er niet uitkomt.

Opneiuw opstarten, verwijderen, weer opnieuw en verwijderen heeft geen enkele zin. Wordt dus weer verder vervolgt. Eric, fijn dat het bij jou lukte. :D

Voor deze keer heb ik nu Evernote geinstalleerd. Als alternatief en beslist ook wel leuk om die te proberen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan