Vraagje over navigatie dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

klepzeikers

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
952
Heb hier een iso van een bmw navigatie, deze wil ik graag op dvd's branden.

Nu heb ik in de map 3 bestanden staan
# bmwbusiness2k-d1.iso schijfkopiebestand 5.107.648 kb
# bmwbusiness2k-d1.mds disk image file 9 kb
# bmwbusiness2k-d1.sfv 2 kb

Geeft dit aan dat hij al is uitgepakt en kan ik hem zo branden met Imgburn.
Of moet ik die iso eerst uitpakken en die losse bestanden dan pas branden.

En als ik het mij goed herinner kun je toch volgens mij die mds en sfv negeren.

Alvast dank.
 
Een ISO is een image die je met ImgBurn kan branden, waar zie je die mappen dan staan? heb je een ISO reader zoals Total Commander met de juiste plugin?
 
Is een gedownload bestand, en die staan nu op mijn comp.
Deze moet ik branden met IMGburn op een dvd en dan gaat de dvd in de navigatie van de auto.

Deze 3 bestanden staan nu in mijn map op de computer.
Als er iso achter staat moet je hem dan eerst unpacken of kun je hem zo branden op dvd, en in je navigatiesysteem zetten.
 
Je hebt het over een ISO en over 3 bestanden, hoe kom je aan die laatste was de vraag en nogmaals, een ISO branden als IMAGE op een DVD schijf.
 
Als je ImgBurn hebt geinstalleerd start je het programma op. Stop vervolgens een lege cd of dvd in je cd/dvd brander. Het beginscherm van ImgBurn ziet eruit zoals hieronder. Klik vervolgens op de knop Write Image File To Disc.

Iso

Vervolgens moeten we het .iso-bestand gaan invoegen welke op de cd of dvd moet komen. Klik daarvoor op het mapje achter Please Select A File.

Iso

Ga in het verkennerscherm naar de map waarin je .iso bestand zich bevind, en selecteer dit bestand. Klik dan op openen.

Iso

Haal eventueel het vinkje voor verify weg, en klik dan op de knop met de groene pijl. Het branden begint nu.

Iso

Afhankelijk van de snelheid van je brander zal een iso op cd in een paar minuten gebrand zijn (op 52x snelheid) , en een dvd in 10 minuten tot een kwartier (op 4x snelheid).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan