Bluetooth koptelefoon word niet meer gedetecteerd (Iphone 4s)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baxteen

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Berichten
75
Een bijzonder goedenavond!

Ik heb m'n bluetooth headset teruggezet naar de fabrieksinstellingen omdat ik wat had geklooid met de volume-instellingen en ik het dus allemaal even wilde terugzetten naar de standaardinstellingen omdat het vroegâh allemaal prima was.

Daarvoor werkte hij voor de rest prima. Ik zette hem weer opnieuw aan, direct nadat ik hem op de standaardinstellingen had gezet, ging naar de bluetoothinstellingen van mijn telefoon om hem weer te connecten maar hij vind geen bluetoothapparaten meer...Terwijl hij een paar seconde geleden het nog deed en hij mijn koptelefoon gewoon nog vond. Er zat nog geen halve minuut tussen. Ik heb alles opnieuw opgestart, alles opgeladen, maar hij herkent ineens niets meer, en dus kan ik mijn koptelefoon nu ineens niet meer gebruiken.

Enig idee?

Dak jullie zeer :)
 
(Natuurlijk??) vermeld je niets over merk + type headset, dus we moeten hier op het forum bij jou eerst gaan vissen naar die informatie?? :shocked: :mad:

Algemeen: Een bluetooth apparaat wordt "aangesloten" d.m.v. pairing. Dus als je op zoek gaat naar nieuwe bluetooth apparaten vanuit je computer, dan moeten die bluetooth apparaten eerst in pairing mode staan.
Kijk dus in de handleiding van die headset hoe je dat doet, zet de headset in paring mode en ga daarna (meteen) vanuit de computer zoeken naar "nieuwe" bluetooth apparaten om mee te verbinden.

Tijs.
 
Mijn welgemeende excuses voor het begaan van deze onvergeeflijke fout.

Echter heeft jou uitleg de problemen opgelost. Ik heb op internet nog even een eztra manual opgezocht en het bleek dat ik een beetje ongeduldig was met pairen en een stap had overgeslagen. Heel erg bedankt :)

Het ging overigens om een Philips SHB7000, mocht dat je dat nog interesseren :p
 
Mooi dat je ermee geholpen was en bedankt voor de terugmelding. :)

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan