welke browser nog wel voor Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marie1

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2002
Berichten
887
heb een tijdje mijn computer niet gebruikt en krijg bij Google Chrome nu een bericht dat Vista binnenkort geen updates meer krijgt.
Heb op dit moment nog niet de mogenlijkheid om Vista te vervangen, dus daar moet ik het als het kan nog even mee uitzingen.
Welke Browser is nog wel goed bruikbaar met Vista?
 
Hoi,
ik had voor jou reeds een berichtje gepost, maar onmiddellijk weer verwijderd. Reden? Ik had daar o.a. IE 9 genoemd, maar toen ik wat 'dieper' ging spitten, ontdekte ik dat de ondersteuning voor 9 gestopt is. Ik weet dus niet hoe het met die andere zit.........?
 
IE is inderdaad gestopt, deze is vervangen door Edge. Misschien is dat wat, dat weet ik niet.
Nog een tip: Kijk ook even bij je temporary files en verwijder daar alle files van GC, ik heb namelijk zelf niet al te lang geleden problemen gehad met geheugencapaciteit omdat ik blijkbaar 219(!)GB aan temporary files voor GC had, dus als ik jou was zou ik die temp files ook verwijderen. Scheelt nogal wat ruimte :p
 
bedankt voor de snelle reacties
ik ga er naar kijken

(ook naar die temp files :thumb: )
 
neeeeee niet opgelost!!!!!!!


in de praktijk blijkt dat ik met Firefox mijn eigen blog niet kan beheren en ook niet kan reageren op andere blogs van blogspot.
ik zoek dus nog steeds naar een betere oplossing
 
Misschien tijd voor een andere computer of een andere Windowsversie? Microsoft stopt over 10 maanden definitief met de ondersteuning voor Vista. Ik denk dat je dan helemaal niet meer wilt browsen onder Vista.............? En mocht je naar 7 overstappen, dan heb je nog 4 jaar te gaan voordat ook daar de ondersteuning voor stopt.
 
Laatst bewerkt:
ik zei toch al dat ik het geld nu niet heb.
bedankt voor het begrip.
 
Ik ben, uit onverwachte hoek, in contact met iemand voor windows 7.
Wacht dat even af, voor ik iets doe.
 
ie9 wordt in vista nog gewoon ondersteunt door microsoft hoor, maar begint toch wat gebreken te krijgen vergeleken met modernere browsers, ik zou kijken naar opera of firefox, twee hele goede browsers als chrome geen optie is.

edit: met gebreken bedoel ik dat sommige sites nu al stoppen met ie9 ondersteuning
 
Laatst bewerkt:
Advies uit onverwachte hoek, vergeet de browsers van MS.
Marie1 zei:
neeeeee niet opgelost!!!!!!!
in de praktijk blijkt dat ik met Firefox mijn eigen blog niet kan beheren en ook niet kan reageren op andere blogs van blogspot.
Vreemd, ik werk al jaren met FireFox en heb die problemen nooit gehad.
Hier lijkt mij toch iets anders aan de hand.
 
Laatst bewerkt:
Ie gebruik ik ook nog voor een áantal dingen, maar er zijn dingen zoals bankieren die niet meer veilig waren in IE of niet meer goed werkte, zoals mijn blogs.
heb toen geadviseerd gekregen om daarvoor google chrome te gebruiken.

Google chroom geeft geen problemen met mijn blogs
 
Internet bankieren is veilig mits je maar Https: enz enz gebruikt. Dan maakt het niet uit welke browser je gebruikt. Zoals Mik al zei is er iets anders aan het handje.
 
Nou als IE en Firefox niet mogen baten, waarom dan opera niet uitproberen?

http://www.opera.com/nl/computer/windows

deze link is al eerder gegeven.

Anders ergens goedkoop een Windows 7 licentie scoren... en eventueel upgraden naar 10, en gewoon weer Chrome gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan