Java Avondschool

Status
Niet open voor verdere reacties.

arismendy

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2015
Berichten
82
Hoi mensen ik heb al 2 goede ideeën voor te progammeeren in java, kunnen Julie me helpen. Zoeken waar ik een java programmeer avondschool kan vinden ik wil het liefst in Liedekerke waar ik woon of in Aalst of Ninove maar als het in Liedekerke is ben ik u heeeel dankbaar. Ik ben 14 jaar in oktober wordt ik 15

Alvast bedankt beste mensen
 
Kost het zoveel om mij in te schrijven want ik had gezien dat het €770 kost de inschrijving?
 
Ja dat klopt inderdaad. Is wel behoorlijk aan de scherpe kant. Misschien een cursus volgen via LOI of zo. Is wel voor doorzetters he. Anders zonde van het lesgeld. Ik weet niet of ze in Belgie ook zo een instelling hebben. Omdat je minderjarig bent weet ik niet of je toestemming nodig hebt van je ouders. Dat gaat natuurlijk dan om het financiele gebeuren. L.O.I staat voor Leidse Onderwijs Instellingen. Succes.

https://www.loi.nl/p-4501-java-programmeren
 
Laatst bewerkt:
Jha bedankt voor je moeite manamana en voor je tijd. Maar ik denk dat ik ga wachten tot ik 18jaar ben dan om de avondschool te kunnen betalen want ik ben ook weer niet zo rijk hehe.
 
avondschool.be gent
voor die prijs reis je naar gent maar let op je moet voorkennis hebben om in deel 4 te raken je kan je ook inschrijven in voorgaande cussusen en tegelijk de cursus volgen die je wil volgen en gewoon niet gaan naar de voor u op dat moment nutteloze .net cursus.
prijzen liggen daar rond de 160 euro ongeveer.Voor die prijs(770) wil ik je ook wel les geven 7 keer 10 uur.
 
Indien je dat echt wil doen (en dus niet wil wachten tot je 18 bent of ouder)
is het misschien wel een goed idee om contact op te nemen met erasmus hogeschool brussel bv of gent of waar je ook wil.
vraag hen welke boeken zij gebruiken. De opleiding die ik volg hebben eigen cursus matriaal gemaakt, waardoor ik deze niet kan delen.
Maar deze zijn wel goed voor eigen studie. Misschien dat het voor u dan ook betaalbaarder is en het is nederlandstalig :)
Deze boeken vind je dan ook meestel terug op tweedehands website's of dergelijke meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan