Port forwarden geen effect? help

Status
Niet open voor verdere reacties.
collega van mij heeft het ook omgewisseld voor een V10 zonder probleem hoor.
 
Even voor de zekerheid, je zit toch niet 192.168.2.21 aan je vrienden door te geven? Dit IP adres is namelijk ALLEEN zichtbaar als mensen op jou netwerk zitten bij jou thuis, niet op internet. Daarvoor moet je het publieke IP adres hebben. Wat je als het goed is naar Puppie gemaild hebt. Dit ip goede adres komt ook in beeld als je bijvoorbeeld naar http://whatismyip.org/ gaat.

Ik zie nml dat je in je screenshot vgm ook het interne adres hebt opgegeven.
 
Oke dus ik heb inderdaad mijn interne ip adres aan m'n vrienden gegeven. * facepalm *
Ik had het dus veranderd maar het werkte nog steeds niet. Toen heb ik de port voor Minecraft toch maar weer op UDP & TCP gezet. En wat blijkt?
HET WERKT GEWOON!

Hieperdepiep hoera! :D

Ik had eigenlijk de hoop al opgegeven omdat een nieuwe router geen optie was.

Maar nu werkt het dus toch nog! :D
Heel erg bedankt voor alle steun van jullie en voor het meedenken met het probleem!
Helemaal top!
 
Port Forwarden lukt niet

Hallo ik wilde een minecraft server maken maar om andere te kunnen spelen moest je port forwarden nou de probleem is bij mij lukt het niet ik heb TP-LINK AC1200 ik deed alle stappen wat ze zeiden maar het lukt nog steeds niet
sommige zeggen je moet firewaal inschakelen sommige zeggen het komt door de kabels ik heb als antivirus programma McAfee help mij ik ben helemaal door de war :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan