Bestanden van ONGEFORMATTEERDE sandisk halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomaszz85

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2010
Berichten
166
Hoi iedereen.

Dit is het scenario.

Ik heb filmpjes zitten maken op een SD-kaartje die niet geformatteerd is. De camera herkent hem, de PC niet. Althans, Windows herkent mijn kaartje (disk F) wel, maar meldt dat het geformatteerd moet worden. Als ik zeg "nee", verdwijnt het icoon uit mijn computer.

Als ik rechtermuisknop doe, is de kaart zogenaamd leeg.

Als ik het kaartje in m'n camera doe, zie ik gelukkig alles op het scherm. Dus leeg is hij niet.

Ik heb EaseUS Data Recovery Wizard trial gedownload, en dat werkt bijna perfect.
Hij toont F, zoekt, vindt precies de 42 bestanden, maar wil maar tot 1Gig herstellen vooraleer hij vraagt om een licentiecode.

Maar wanneer ik stiekem een crack gebruik waardoor hij geactiveerd is, kan hij F helemaal niet meer vinden.

Andere herstelprogramma's vinden F niet eens.


Dus, kort samengevat.
Wie weet een ander programma, of oplossing voor dit programma, waarmee ik kort en vlug puur bestanden kan halen van een ongeformatteerde SD kaart? Bedankt!
 
Nee, die heb ik geprobeerd. Die toont F niet eens. Bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste iedereen. Het is gelukt op de simpelst denkbare manier. Een tip voor anderen met hetzelfde probleem. Kaartje in (andere) camera doen (Rollei), die met usb-kabel aan de computer. Hij toont alles van het kaartje perfect. Knippen, plakken, klaar.
 
Zelf heb ik vaak met kaartlezers gehad dat die de nieuwere kaartjes niet herkennen. Mooi dat je hiervoor nu een andere camera kan gebruiken. Een andere kaartlezer, al dan niet in de computer, is misschien de oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan