@jormen
Gebruik a.u.b. het berichtvenster "snel reageren" of "reageer op bericht" (aan de linkerkant) als je direct op de vorige reactie reageert en niet de "quoteknop".
Succes verder met je vraag.
Je kunt je screenshot ook gewoon plaatsen via de werkbalk in je bericht (voeg afbeelding toe).
Nu heb je de grootte van het screenshot niet aangepast (Paint neem ik aan) en bungelt je tekst ergens onderaan een leeg veld.
Als je het taakbeheervenster had gemaximaliseerd hadden we een volledig overzicht gehad van àlle processen.
77 processen zie ik, dat is vrij veel. Hoeveel processen staan er na opstart? Bij mezelf kom ik zelden boven de 50 uit.
Ik kan nu al zien dat verschillende processen niet automatisch mee hoeven op te starten. Hoeveel RAM heb je op de pc en hoeveel wordt er gebruikt na opstarten (prestaties)?
Als je een volledig overzicht geeft zullen er heel wat processen uitgevinkt kunnen worden bij msconfig>opstarten.
Microsoft Office en NVIDIA GEFORCE Experience kun je al uitvinken, die kun je ook handmatig starten d.m.v. een snelkoppeling of via alle programma's.
Als je niet constant je beeldinstellingen verandert of je resolutie is je Nvtray exe niet nodig en ok die
NvTrmu uitzetten.
Let wel: Office start het hele pakket op (Word,Exel, Powerpoint enz) indien geïnstalleerd. Via alle programma's kun je kiezen welk onderdeel wordt gestart.
Trouwens als je een b.v. een Word document wilt openen wordt dat onderdeel automatisch opgestart. Dus automatisch mee opstarten van de pc is beslist niet nodig.
Zet alle Office gerelateerde services op handmatig bij services.msc
Zorg dat je antivirussoftware en firewall automatisch mee opstarten (schakel de ingebouwde Windows firewall uit als je een andere 3th party firewall hebt zo als ik kan zien), de rest kun je bijna allemaal uitzetten.
Om verschillende redenen gebruik ik nog steeds de ingebouwde Windows Firewall, na ongeveer zowat alle andere uitgetest te hebben.
Maak een nieuwe (volledige) screenshot van taakbeheer.