Geluid valt om de 10 minuten uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

krukas

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2016
Berichten
6
Heejj, ik heb weer hetzelfde probleem met mijn computer, om de 10 minuten stopt het geluid ermee. Als ik dan vervolgens de speakers wil testen als het geluid weg is gevallen krijg ik een melding dat het apparaat via een andere toepassing wordt gebruikt, vervolgens zou ik deze dan moeten sluiten zegt het systeem. iemand een idee wat ik hier mee moet?
 
Is dit zomaar ontstaan?
Wat laat het configuratiescherm, apparaatbeheer, besturing voor geluid en spelletjes, je zien?
 
Nee eigenlijk pas sinds ik windows 10 geinstalleerd heb. Ik heb alleen mijn speakers actief staan. Alle andere apparaten heb ik zojuist uitgeschakeld alleen dan nog stopt hij er mee na een bepaalde tijd.
 
Waarom beantwoord je de vraag over het configuratiescherm niet?

geluid.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde met "ik heb alleen mijn speakers actief staan" dat ik in het configuratiescherm alle andere apparaten heb uitgeschakeld, alleen de high definition audio-apparaat heb ik ingeschakelt de rest niet.Naamloos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Schakel alles in, maak een scherm afdrukje en voeg die in je volgende bericht bij. (precies hetzelfde als wat ik bijvoegde)
 
Laatst bewerkt:
Als je die 4 van Nvidia High.... enz. openklikt, zijn dat dan allemaal precies dezelfde? (zelfde stuurprogramma's bij alle 4, staat onder 'details' bij alle 4 hetzelfde ?)
 
ja dat is allemaal hetzelfde
Verwijder er dan eens drie, start opnieuw op. Is het probleem dan nog niet weg, probeer dan eens deze workaround van Microsoft.

In je startbericht schrijf je trouwens ook dat je weer problemen met het geluid hebt. Hoe heb je dat de vorige keer opgelost / wat was er toen aan de hand?
 
Laatst bewerkt:
Vraag voorlopig verplaatst naar geluidskaarten.
 
Heejj, ik heb weer hetzelfde probleem met mijn computer, om de 10 minuten stopt het geluid ermee. Als ik dan vervolgens de speakers wil testen als het geluid weg is gevallen krijg ik een melding dat het apparaat via een andere toepassing wordt gebruikt, vervolgens zou ik deze dan moeten sluiten zegt het systeem. iemand een idee wat ik hier mee moet?

Jij hebt eerder deze maand eenzelfde probleem gehad. Je had dit in bericht 3 wel even mogen vermelden! Dat was trouwens ook hetgeen waarnaar ik in mijn vorige bericht hengelde. De vraag is nu even of het probleem zich voordoet met een koptelefoon en / of via de speakers.
Daarnaast is het minder fraai van je dat je in dat andere topic nooit meer hebt gereageerd. Realiseer je dat iedereen hier 'vrijwilliger' is en dat het dus wel zo netjes is om terug te melden of je probleem is opgelost / of niet.

Als je dit vaker niet dan wel doet, is het niet ondenkbaar dat sommige 'helpers' niet meer op jouw vragen reageren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan