Onedrive en android

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vanneutegem

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Berichten
206
Ik heb me aangemeld bij OneDrive en heb via mijn pc foto's 'op' OneDrive gezet. Dat werkt allemaal prima: alles is in mapjes overgebracht en beschikbaar.
Via mijn Samsung telefoon zie ik ook de betreffende fotomapjes, maar het vullen van die mapjes, waarvan ik denk dat dit automatisch zou moeten gaan, verloopt zeer zeer zeer traag. Is er iets wat ik nog moet doen om dit te versnellen? Moet ik ze handmatig binnenhalen?
Als het in dit tempo doorgaat duurt het nog wel tot en met a.s. weekend :(
 
Hoeveel zijn het er ? Heb je de wifi aan ?
En ja, dit duurt lang. Niet alleen met Onedrive maar ook met de Google Drive.
 
Dan kan het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren ;)
 
Bij mij is het uiteindelijk ook gestopt. Heb overal zitten zoeken, maar nog geen oplossing gevonden.
Vervolgens kreeg ik problemen met het binnenhalen van e-mail. Dat ontstond nadat ik onedrive had geactiveerd.
Ik heb vervolgens Onedrive verwijderd van mijn smartphone en vervolgens kon ik ineens wel e-mail binnenhalen.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit met elkaar te maken heeft.

Maar al met al: het probleem is dus nog steeds niet opgelost en ik begrijp dat ik dus de enige niet ben.
Wat kunnen we doen, iemand een idee?
 
Zelfs Onenote (Notities maken) op mijn mobiel werkt voor geen meter. Ben ook bezig om dit in orde te krijgen. Heb nu het alternatieve Evernote.

Onedrive en android zijn geen vriendjes. :p

Ik kan Onedrive wel downloaden op mijn mobieltje en als ik er dan op wil zegt deze dat ik geen internet wifi verbinding heb.
Opnieuw opstarten enz enz heeft geen zin. :D We blijven zoeken en proberen.......
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is nog steeds niet opgelost en breng dit dus nogmaals onder de aandacht.

vr.gr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan