Foto in pdf-bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

nanipe

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2006
Berichten
103
Ik heb een pasfoto toegevoegd in een pdf-bestand. Als ik dat bestand wil printen, is de foto op het voorbeeldscherm niet zichtbaar en wordt dus ook niet geprint.
Kan iemand mij hiermee helpen ?

Alvast bedankt,

Groetjes Nancy
 
Ik heb een pasfoto toegevoegd in een pdf-bestand. Als ik dat bestand wil printen, is de foto op het voorbeeldscherm niet zichtbaar en wordt dus ook niet geprint.
Kan iemand mij hiermee helpen ?

Alvast bedankt,

Groetjes Nancy

Welke Office versie staat op je computer?
 
Dit is een magere posting: Hoe/waar heb je die pasfoto toegevoegd? Vanuit Word of een ander programma (bijv. Adobe Acrobat)?
En dan is het nog relevant of je de pasfoto bovenop of als (onderdeel van) de achtergrond hebt ingevoegd.
Ook zou het mogelijk relevant zijn om te vernemen of het een formulier PDF is of niet.

En dan meld je niet van waaruit je de PDF afdrukt: Webbrowser, Word, Acrobat Reader, Foxit Reader, ...

Indien geprint vanuit Acrobat Reader: Doe eens (met het document geopend in Acrobat Reader): Beeld -> Tonen/Verbergen -> Navigatievensters -> Lagen
Als je meerdere lagen hebt in dat document, dan kan dat de oorzaak zijn van het niet afdrukken van (de laag met) de pasfoto.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Mocht het na de aangedragen adviezen nog steeds niet lukken dan zou je, indien je een Office versie hebt die gelijk of hoger is dan 2013, nog het volgende kunnen doen:
ga in de verkenner naar de oorspronkelijke .pdf (zonder de foto dus) Klik er rechts op en kies voor 'openen met'. Er opent een scherm waar behalve je .pdf progje, óók Word bij staat. Kies Word en na een popupje van Word, (lees het maar even) wordt je .pdf een 'normaal' Word document. Voeg nu de foto in zoals je dat in elk Worddocument zou doen en kies voor 'opslaan als'. Bij de getoonde opties staat ook de mogelijkheid om het bestand (weer) als .pdf op te slaan. Kies deze optie en print daarna het bestand eens uit. Wie weet.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan