cyberlink webcam wordt niet gedetecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Berichten
509
Ik heb net een laptop voor iemand opnieuw geinstalleerd omdat diegene weer terug wou van windows 10 naar windows 8.
Nu had zij al een tijdje problemen met haar ingebouwde webcam op haar laptop, hij heeft et wel even gedaan, maar daarna niet weer. ( Medion Akoya E6234 ).

Nu ik de laptop opnieuw geinstalleerd heb werkt de cam nog steeds niet. De cam staat netjes in Apparaatbeheer en werkt correct.
Als ik het programma Youcam open die er bij geinstalleerd wordt krijg ik de volgende melding: Er is geen webcam gedetecteerd. Probeer nu een webcamera op uw computer aan te sluiten. Als u een ingebouwde camera gebruikt, moet u ervoor zorgen dat deze is ingeschakeld.

Ik heb al rond gekeken op internet, maar kan geen oplossing vinden, en zou niet weten waar ik deze webcam dan zou moeten activeren. Heb ook al gekeken bij de FN knoppen, maar hier staat de webcam optie niet tussen.
 
Probeer toch eens de camera te activeren d.m.v. de toetscombinatie FN+F9.
 
Bij sommigen is het FN+F9, bij anderen FN+F8
 
Bij sommigen is het FN+F9, bij anderen FN+F8

ik heb de handleiding d'r bij gehad, maar bij geen enkele FN+F.. staat de webcam.
FN+F8 = Omschakelen tussen lcd, externe weergave en gelijktijdige weergave.
 
Helaas. Dat was het enige dat ik erover tegen kwam bij Medion.
Zat er bij die computer geen CD/DVD met extra software?
 
Dan deze nog, in het Duits welliswaar maar ik heb hem even door Google Translate gehaald:
Medion.jpg
 
Dan houd het voor mij helaas ook op :(
Heb je al eens contact opgenomen met de helpdesk van Medion?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan