vervelende emails

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardow20

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2009
Berichten
19
Beste allemaal

ik krijg op mijn email vervelende berichtjes van vrouwen dat ze mij kennen van iets of dat ik ze ooit een bericht heb gestuurd nu kreeg ik het volgende bericht naar mijn email gestuurd


"Hey donder ;) ,


Ik doe dit normaal nooit hoor maar ik had je berichtje gekregen op een andere site die ik niet meer gebruik ivm al die dure creditpakketten, dus ik dacht ik nodig je even uit om hier lid te worden zodat we onbeperkt berichtjes en fotos naar elkaar kunnen sturen. Laat me even weten of je nog interesse hebt en zo ja, dan zie ik je snel op de site lieverd xx (PS. ik heb ff mn profiel erbij gezet zodat je nog weet wie ik ben hihi)



Profielnaam:*Jaenette19

Leeftijd: 19

Laatst online: vandaag

Profielfoto:


*

Deze e-mail werd verzonden aan ricoow_laak070@hotmail.com
Bedrijfsgegevens: Consumer Recreation Services N.V. , 29th One Canada Square , Canary Wharf, Londen, E14 5DY, Verenigd Koninkrijk*
Telefoon: +44 20 3637 3880
E-mail adres: support@crsnv.co.uk

Uitschrijven van mailing lijst"



Nu is mijn vraag hebben jullie hier ook wel eens problemen mee gehad
het lijkt nu net of ze mij kent en antwoord geeft op iets wat ik haar gevraagd heb maar ik zit niet eens op dating sites

ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen

met vriendelijke groet

ricardo

Ps bij die profiel foto staat dan een naaktfoto van deze vrouw
 
Gewoon aanmerken als spam en verder negeren. Zeker niet op de zgn. "uitschrijven" link klikken.
Haal wel even je email adres uit het bericht in #1.
Want zo komen ze dus aan adressen.
 
En wat denk jezelf. Dit is toch onzin of niet. Prik je zo doorheen. Blokkeren en niets openen. Niet op reageren dus. Weg ermee. Je wordt genoeg gewaarschuwd toch voor deze onzin mails.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan