Navigatie dvd kopieeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neeltje63

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2016
Berichten
4
Ik wil, van mijn eigen origineel, een navigatie dvd kopiëren, maar krijg te zien op mijn navi systeem, B9005,Toyota Auris van 2009, dat het bestand niet gelezen kan worden.
doe ik iets verkeerd, wie kan mij helpen?
groetjes Neel
 
Laatst bewerkt:
Kan idd met een kopieerbeveiliging te maken hebben. Wanneer je op de gebruikelijke manier een dergelijke cd of dvd kopieert heb je aan het einde de originele beveiligde cd en een kopie die niet compleet is. Dit kun je opvangen door een kopieerprogramma te gebruiken dat een Clone maakt van je cd of dvd. Daarmee word ook de beveiliging mee gekopieerd en heb je dus twee beveiligde cd's...

Dergelijke software kun je makkelijk vinden via Google, hier naar linken mag denk ik niet wegens huisregels...
 
Dit kun je opvangen door een kopieerprogramma te gebruiken dat een Clone maakt van je cd of dvd. Daarmee word ook de beveiliging mee gekopieerd en heb je dus twee beveiligde cd's...

Dergelijke software kun je makkelijk vinden via Google, hier naar linken mag denk ik niet wegens huisregels...

Huh.... vertel eens wat meer
 
bij mijn dvd ( opel ) zit er een soort chip in de dvd, een kopie kan dus niet werken.
 
mrmusic

heb de kopie van een origineel gemaakt met Nero 12, dvd kopieeren en klaar.
 
Deze DVD's zijn beveiligd met een "off track" spoor oid, is zelf niet te branden. Daar was tot een paar jaar geleden een oplossing voor door de loader (firmware) van een oudere DVD te gebruiken maar sinds de E12 (2010 versie) update werkt dat ook niet meer.
 
Clone DC maakt wel een clone, maar niet van de beveiliging hoor
 
Wel in combinatie met ***DVD.....
Noem de naam niet maar is zo te vinden ;)
 
terrarabo

sorry ik weet niet wat je bedoeld.

Kun je me mailen wat je bedoelt?
 
Laatst bewerkt:
verwijder je mailadres toch maar voor je inbox overspoeld wordt met spam !!
 
Mail overspoelt met SPAM

Sorry maar bij Helpmij zitten knappe koppen hoor.
Een bot kan de email adres niet lezen, want het is een jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan