Problemen Wake on Lan

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario1976

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2016
Berichten
5
Goedenavond,

Ik ben al twee avonden bezig om wake on lan in te stellen maar dit lukt me niet.(windows 7)
Ik heb het bios ingesteld, de router (dlink dir 655) ingesteld(poort 9 udp geforward.)
Ook heb ik de firmware van mijn router geupdate, en nu staat zelfs bij programma's: wake on lan, die ineens de poort ed goed zet.
Ook heb ik de drie vinkjes van de netwerkkaart aanstaan voor opstarten via de lan.
Als ik via 'poort testen' op internet probeer op mijn ip adres poort 9 te testen geeft hij ook aan dat de poort gesloten is.
Ik heb werkelijk alles geprobeerd maar niets werkt.
Weet iemand een oplossing?
 
probeer een andere poort, in een veel hogere range ofzo, heb je je router toevallig achter een modem van kpn of ziggo? z'n experia box ding?
 
Ik heb mijn router achter een modem van onsbrabantnet zitten.
Kun je een andere poort ook voor wol gebruiken dan?
Zijn er apps voor wol waar je de poort in kunt stellen?
 
Maar ook als ik op mijn thuisnetwerk probeer het magic packet te versturen lijkt het niet te werken.
 
Ik heb geprobeerd een andere poort te kiezen maar ook dit helpt niet.
Ik snap er niks meer van, ook binnen mijn eigen netwerk krijg ik het nirt werkend.
Ik heb al zowat alles geprobeerd wat ik op internet kan vinden ik zou alleen nog kunnen proberen twee computers te verbinden dmv een netwerkkabel. Maar zelfs als dat werkt weet ik nog niet hoe ik het op moet lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan