Externe server Spotnet foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Hallo.
Ik krijg sinds vanmiddag steeds een foutmelding in Spotnet. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Vanmorgen was alles nog gewoon, heb Spotnet ook nog gebruikt maar vanmiddag ging het plotseling niet meer. Ik heb Sunnyusenet maar volgens hen ligt het niet aan hun maar ze weten ook niet wat het probleem is. Ik heb ook even een andere newsserver in Spotnet geprobeerd maar van het zelfde laken een pak, dezelfde foutmelding.
Een andere programma dan Spotnet heb ik niet geprobeerd want ik weet niet wat ik dan kan gebruiken. Sunny had geschreven dat ik dan even een andere kon proberen zoals Grabit maar dat heb ik geprobeerd maar ik snap er niets van. Ik blijf dan ook het liefst Spotnet gebruiken.
De instellingen van mijn laptop en Spotnet zijn niet veranderd en volgens Sunny zijn ze goed.
Ik gebruik Windows 10.
Heeft iemand een idee?
Foutmelding.jpg

Het is plotseling opgelost
 
Laatst bewerkt:
Zeer waarschijnlijk was de server om wat voor reden dus niet benaderbaar/offline. Dit kan gebeuren, vaak is gewoon ff wachten de beste optie omdat het een externe server betreft waar je zelf niets aan kan doen. Blijven dergelijke connectie problemen zich voordoen, dan kan je de server testen met een ping commando om te kijken of deze reageert dan wel online is. Mocht de probleem handhaven, altijd goed om even contact met de provider op te nemen.

Bedenk wel dat ook de makers van Spotnet niks kunnen doen aan usenet provider server problematiek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan