Online games knipperen bij volledig scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tintin54

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2014
Berichten
28
Hallo,

Even een probleem die ik steeds ondervind.

Als ik gebruik maak van Google chrome als browser en daar online games op volledig scherm wilt gebruiken knippert of stottert het scherm steeds, als ik daarentegen hetzelfde doe met Firefox is dit probleem er niet.

Bij de help van chrome kan ik er niets over vinden.
Ik zelf vermoed dat het met de flash player te maken heeft, maar aangezien die ingebouwd is in chrome kan ik daar niets mee, en zo ie zo vraag ik mij af of daar iets aan te doen is.

Mijn vraag is dus, hoe dit op te lossen.

Groet.
 
Hoi, bij welke online games ondervind je het probleem?
Wat zijn de waarden die je ziet als je een test doet via http://www.speedtest.net/
Doe je de games bedraad of via Wifi?
Gebruik je een pc of laptop?
 
Is Chrome helemaal update / welke versie Chrome heb je?
Is je machine een 32 of 64 bits machine?
 
Ik bedenk mij plotseling of het wellicht met het cache te maken zou kunnen hebben, of heeft dat er niets mee te maken.
 
Oké, dan heb je de laatste versie van Chrome. Je zou idd. Ccleaner eens kunnen laten opruimen, wie weet.
 
Wat je nog kunt proberen is het volgende,

typ in een nieuw venster van Chrome:

chrome://plugins/

Chrome toont je nu een aantal geïnstalleerde plugins. Staat daar flash tussen, schakel die dan eens uit en kijk wat er gebeurt. Helpt het niet en / of kun je bepaalde pagina's niet meer zien, schakel 'm dan op dezelfde wijze weer in.
 
Wat je nog kunt proberen is het volgende,

typ in een nieuw venster van Chrome:

chrome://plugins/

Chrome toont je nu een aantal geïnstalleerde plugins. Staat daar flash tussen, schakel die dan eens uit en kijk wat er gebeurt. Helpt het niet en / of kun je bepaalde pagina's niet meer zien, schakel 'm dan op dezelfde wijze weer in.

Reeds gedaan maar komt met de opmerking dat flash player ingeschakeld dient te zijn en verwijst mij naar het Adobe scherm met de vermelding dat flashplayer reeds is geïnstalleerd en ingeschakeld dient te worden.
 
Loop eens na wat er zoal mee opstart, alleen voor de drivers en voor de anti virus is nodig, zo ook bij de services, wat niet van windows is uitvinken.
Kan met ccleaner bij gereedschap en opstarten, msconfig of autoruns als admin.
https://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx
Zou best kunnen dat iets de resources even opsnoept, een update van het één of ander b.v. of een sync van een cloud prog.
 
Loop eens na wat er zoal mee opstart, alleen voor de drivers en voor de anti virus is nodig, zo ook bij de services, wat niet van windows is uitvinken.
Kan met ccleaner bij gereedschap en opstarten, msconfig of autoruns als admin.
https://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx
Zou best kunnen dat iets de resources even opsnoept, een update van het één of ander b.v. of een sync van een cloud prog.

Ik zal het allemaal eens bekijken.

Drivers heb ik onlangs allemaal geupdate, wat ik wel weet is dat er ontzettend veel processen draaien waar ik niets van begrijp en als ik de flash player in gebruik heb staat mijn processor op 100% te draaien en de koelventilator ook op volle kracht.

Is overigens een laptop waar ik mee werk en al eentje van 2009, maar of dit ergens ook mee te maken heeft weet ik niet.

Ik zal anders eens een screenshot maken van mijn taakbeheer en die tonen.


Naamloos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vraag verplaatst naar de browser sectie, problemen met een browser heeft niets van doen in de multi media sectie.
 
Maare, tis toch gewoon allemaal uit vinken wat niet nodig is in msconfig bij opstarten en services buiten die van windows?
Of in die autoruns.

Begin daar eens mee en reboot.
 
Nog steeds niet opgelost, typisch alleen met chrome verder met geen enkele andere browser.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan