Verzenden vanuit windows live mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mariantom

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2016
Berichten
5
Emails die ik verzend, komen in map verzonden. Nu heb ik sinds december een probleem, na een update, dat de emails netjes naar de verzonden map gaan, maar nu kan ik niet zien aan wie hij verzonden wordt. Hij geeft nu mijn account aan. Dus bij Aan staat mijn account, onderwerp is goed en datum ook.
Weet iemand hoe ik dit weer goed kan krijgen. Ook een aantal emails zijn verdwenen uit postvak in. Heb hem al weer een keer opnieuw geinstalleerd, maar nog niet goed.
Kijk ik bij outlook.com dan staat alles goed. Zelfs de verdwenen email.
 
Hallo Marian Tom.

Misschien dit eens proberen en een beetje proberen te spelen met de instellingen. Of is dit niet wat je bedoeld. Ga naar beeld enz enz.

Het ligt niet aan de installatie, alles werkt toch normaal goed he.

windows live mail.JPG
 
Laatst bewerkt:
Helaas heb ik alles geprobeerd, maar de rest werkt gewoon, alleen in de verzonden map kan ik de naam niet checken in 1 oogopslag de verzonden emails geeft mijn email account aan.
 
Windows live mail is zoals je weet een onderdeel van essentials.

Of probeer nog eens wat.

1. Haal het vinkje weg voor Kopie van verzonden berichten opslaan in de map Verzonden items. Klik daarna onderaan eerst op Toepassen en tenslotte op OK.

2. Sluit WLM af. En start WLM weer op...

3. Zet het vinkje weer terug voor Kopie van verzonden berichten opslaan in de map Verzonden items. Klik daarna onderaan eerst op Toepassen en tenslotte op OK.

4. Sluit WLM af.

5. Start WLM weer.

6. Stuur een testmail naar je eigen e-mailadres en controleer daarna direct of een kopie van die testmail ook wordt opgeslagen in de map Verzonden items.

Probeer nog dit als het niet werkt.

ga naar het configuratiescherm, onderdeel Programma's en onderdelen en herstel Windows Live Mail via de vermelding Windows Essentials 2012.
 
Laatst bewerkt:
Ook geprobeerd, maar helaas net gelukt.
Ik heb nog windows 7 en nog niet de upgrade gedaan naar windows 10. Zou het misschien daaraan kunnen liggen met die update van afgelopen december.
 
Nee dat ligt niet aan windows 7. Ik heb nu ook pas windows 10. Maar in windows 7 werkte het bij mijn altijd goed.
 
Mhh. Listig dit.

Misschien komt dit omdat er geen kopie van de verzonden berichten wordt opgeslagen in de map "verzonden berichten"

Kun je dat ergens instellen bij je account. Kwestie van een vinkje of zo. Zou dat kunnen. Probeer eens te vinden.:)

Stuur dan een bericht naar jezelf. Kan even duren voordat dit doorgevoerd wordt. Dus geduld is een schone zaak.
 
Laatst bewerkt:
Onderstaand het bericht waar aan ik ook de vraag maar heb gesteld en het antwoord is duidelijk.
Ik denk zal het toch maar even doorgeven, want misschien hebben er meerdere mensen er problemen mee.

Met vriendelijke groet, Marian



Welkom op het Microsoft Community forum.

Ik begrijp dat je bij je verzonden berichten bij 'Aan' je eigen naam/e-mailadres te zien krijgt en er tevens enkele mappen ontbreken uit Windows Live Mail.

Het probleem betreffende de weergave van je eigen e-mailadres in de map Verzonden items in de Windows Live Mail 2012 software is er een waar ons Product Team al geruime tijd van op de hoogte is. Helaas kan ik je echter niet aangeven of- en wanneer er een oplossing voor dit euvel zal worden doorgevoerd.

Wat betreft de ontbrekende mappen adviseer ik je, gezien deze wél op Outlook.com zijn terug te vinden, het account tijdelijk uit Windows Live Mail te verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Microsoft wilt iedereen aan outlook krijgen. Terwijl windows live essentials gewoon bruikbaar is. Heb zelf. Ook live mail en werkt goed.
 
Het probleem is nog niet opgelost. Dus gaan nog even verder zoeken en informeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan