backup maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene27

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2016
Berichten
5
Ik heb een vraag dat is ik kan geen back up maken ik deze melding als hij back up gemaakt heb :Windows Back-up heeft H:\ omdat het niet is gevonden op station H:\.
overgeslagen.
Graag zou ik willen weten wat ik hier aan kan doen .Ik heb mijn externe schijf leeg gemaakt waar ik de backup op zet maar het lukt maar niet .
Ook heb ik de backuo geprobeerd op een andere schijf te zetten dit is ook niet gelukt.
Wat kan ik hier aan doen? ik heb windows 10
 
Laatst bewerkt:
ik zou aanraden een extern proggie te gebruiken hiervoor.
gratis : easeus todo backuup free
betalend : acronis true image

uiteraard strict persoonlijk deze tip, maar ik vind dat je meer controle hebt met de externe tools
 
bedankt voor de reactie maar zou je met het laatste meer uit leg kunnen geven over externe tools
 
je hoeft met de externe tools niet alles te backuppen, je kan makkelijk mappen en / of partities selecteren.
ook incrementeel ( alleen laatste wijzigingen ) backuppen is een mogelijkheid.
Persoonlijk vind ik ook dat het veel sneller gaat dan via de windows tool.
Mijn dagelijks full backup duurt slecht 4 tot 5 minuten ( ssd schijf van 500 gb )
En ook het terugzetten vind ik makkelijk via acronis, opstart cd van acronis erin en max 10 minuutjes later staat alles terug.
 
back up

hallo de jean
Ik heb even gekeken naar het backup programma maar ik zie dat het engels is is het ook in het nederlands
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan