Chrome: Melding: Bestand openen beveilingswaarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoeker9140

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Berichten
30
Goedemiddag.
Sinds deze morgen iets raar in Chrome: als ik chrome wil opstarten uit het deel 'Koppelingen' op de taakbalk krijg ik steeds de melding 'Bestand openen - Beveiligingswaarschuwing - Wilt us dit bestand openen? ... Onbekende uitgever '
Als ik via een snelkoppeling werk op het bureaublad krijg ik deze melding niet.
Maar normaal vind ik het veel makkelijker met de Koppeling te werken.
Kan iemand zeggen hoe ik die melding niet meer krijg??
Dank bij voorbaat.
 
Klik respectievelijk rechts op beide items en vergelijk waarnaar ze verwijzen, zijn dat identieke 'paden'?
 
De verwijzingen zijn identiek: "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe"
"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe"
Maar op het blad (ik heb er een .png van gemaakt maar kan het hier niet toevoegen) staat:
Type: Snelkoppeling
Van: D:\Roger\Favorieten\Koppelingen\chrome.exe - Snelkoppeling
Misschien dat dit een verschil geeft?

Ik heb vroeger hetzelfde gehad met Firefox, nu met Chrome. Toen is het opgelost door de snelkoppeling op het bureaublad naar de Koppelingen te slepen. Maar dat werkt nu niet. De snelkoppeling op het bureaublad werkt correct (dubbel klikken). Als ik deze sleep naar de Koppelingen geeft dit bij enkel klikken de bewuste melding die ik graag zou kwijt raken (door hier dubbel te klikken wordt gewoon 2 maal de melding geopend).
(http://www.helpmij.nl/forum/showthr...n-Firefox-in-8-1?highlight=bureaublad+melding)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verplaatst van Win 8 naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.
 
Dank voor het verplaatsen, moderator. Is beter op deze plaats.
Ben ten andere dit weekend nog in je fantastische Bourg stad geweest, nochtans 150 km van hier!
En nu open op een oplossing voor mijn probleem !!
 
Mijn vraag is nog steeds open. Echt niemand die een idee heeft?
- Chrome starten vanaf een snelkoppeling op het bureaublad: ok
- Chrome starten vanaf een snelkoppeling onder 'Koppelingen': Beveiligingswaarschuwing Onbekende Uitgever - vraagt toelating.
- Snelkoppeling van bureaublad naar Koppelingen brengen: niet opgelost, het blijft een probleem
????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan