Chrome ververst alle tabbladen bij selecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

chila

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2003
Berichten
135
Hoi allemaal

Sinds een week of 2 heb ik het irritante probleem dat Chrome alle Tabbladen ververst als ik deze langer dan 5 minuten niet heb gebruikt.
Het kan dus zijn dat ik diverse tabs open heb staan en er op een een tijdje bezig ben, dan terug wil naar een ander en deze wordt dan bij het aanklikken meteen opnieuw geladen.
Ik weet dat dit op sommige pagina's zoals AD.nl bv automatisch gebeurd..maar het gebeurd echt met ELKE tab die ik even niet gebruikt hebt.
Als ik dus bijvoorbeeld ergens iets aan het lezen ben en klik een link aan en lees de pagina van de link.. en ik wil terug naar het origineel en verder waar ik gebleven was, dan refresht deze dus en zit ik weer boven aan de pagina (overigens is vaak de inhoud niet echt ververst. bijv als ik dit forum open laat en ik kom terug en hij refresht.. dan zie ik nog steeds even veel gelezen berichten terwijl als ik ik dan handmatig refresh er bijv berichten bij zijn gekomen.)
Dit is dus echt heel irritant als je meerdere dingen tegelijk doet en steeds weer opnieuw moet beginnen.
Ik weet dus ook niet waar het door komt. Ook kan het soms zo zijn dat ik een link klik om later te lezen en dus openen in nieuw tabblad kies, deze wordt dan op de achtergrond gezet zoals ik vraag, maar voorheen laden deze pagina's alvast maar nu laadt deze pas als ik het tabblad ook echt selecteer.
Weet iemand hoe dit komt?
 
Misschien eerst even updaten, ga naar drie horizontale streepjes rechtsboven, klik dan op help, en dan over Google chrome. (Kan even duren)

Andes hier even kijken. Vinkje weg laten als je deze niet als standaard wilt gebruiken.

https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html

Of kijk eens bij instellingen en dan extensies, dan onderin lezen en klikken meer extensie toevoegen en zoek dan reload all tabs. Volgens mij de eerste die verschijnt met die twee pijlen. Proberen.
 
Laatst bewerkt:
Laatste updates zijn geinstalleerd.
Ook de extenties gecontroleerd de relaod all tabs is niet geinstalleerd, maar ik wil ook juist NIET dat hij alles refresht..
 
Is geen instelling in Chrome, bestaat ook niet.
Wat ik kan vinden verwijst naar malware.
Heb je al eens grondig gescand ?
 
ja heb ik gedaan.
Zowel ccleaner als Malwarebytes.
Ook na herstart van de pc blijft hetzelfde probleem.
Ik heb ene paar weken terug Avira geinstalleerd en hiervan werdt mijn pc echt HEEEEEL traag.
Dit dan ook verwijdered maar zag dat er toch nog wat actief was. Dit ook verwijderd maar het probleem met het refreshen blijft en is echt heel irritant :(
 
ja was al van plan die eraf te halen en opnieuw te installeren.
had de bladwijzers al geexporteerd. De removal tool werkte iig niet zoals het hoort. Heb hem
toch maar via software verwijderd. Opnieuw geinstalleerd. zal nu even 5 minuten naar een ander tabblad moeten gaan om te zien of hij dan anderen nog refreshed.
Dus even geduld a.u.b. :D
 
Dat heeft dus ook niet geholpen :(
het is echt heel vervelend als je op live pagina's bent zoals cams of wat dan ook die normaal dus niet refreshen maar nu wel waardoor je uitlogt en weer terug inlogt.
Of terug boven aan een nieuws site zit zonder dat hij echt "refresht" want als je daarna handmatig refreshed zijn er meer items bij gekomen.
Misschien moet ik een systeem herstel proberen ofzo want dit is echt verschrikkellijk
 
Ja dat kan. En dan kun je ergens een vinkje plaatsen en ietsje verder terug gaan. Succes laat maar weer weten. Knap vervelend.
 
Nee helaas. niks du.. verwijdersd en opnieuw geinstalleerd mar probleem blijft hetzelde helaas :(
 
hmmm... zo te zien is het weer in orde.
Weet dus niet wat het geweest is maar het zal wel goed zijn ;)
Bedankt voor de hulp!
 
Oh ja, jammer dat je het niet weet. Soms zijn dingen inderdaad onbegrijpelijk. Jij ook bedankt. Graag gedaan namens allen zeg ik maar weer. :love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan