win mail =Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariton

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2015
Berichten
157
Heb internet van Ziggo .Toen het nog UPC was kreeg ik bij het installatie pakket een gebruikersnaam en wachtwoord voor de Email.
Bij ziggo moet je eerst een account aanmaken om o.a. rekeningen te bekijken. maar inloggen kun je wel schudden..
Met dit account wordt je een wachtwoord gestuurd naar je Emailadres wat ik dan natuurlijk nog niet heb.
Helpdesk stelde voor een nieuw account te maken. Werkt ook niet ,
Heb nu maar een Gmail account aangemaakt.
Maar dat Emailadres (Gmail) pikt ziggo niet.
Kortom, een beetje bizar.
 
Als het inloggen en account aanmaken niet lukt adviseer ik je toch Ziggo wederom te contacten.
Welk mailprogramma gebruik en waarom pikt hij het e mail adres niet ? Dat heeft verder weinig met Ziggo te maken namelijk.
 
Heb internet van Ziggo .Toen het nog UPC was kreeg ik bij het installatie pakket een gebruikersnaam en wachtwoord voor de Email.
Bij ziggo moet je eerst een account aanmaken om o.a. rekeningen te bekijken. maar inloggen kun je wel schudden..
Met dit account wordt je een wachtwoord gestuurd naar je Emailadres wat ik dan natuurlijk nog niet heb.
Helpdesk stelde voor een nieuw account te maken. Werkt ook niet ,
Heb nu maar een Gmail account aangemaakt.
Maar dat Emailadres (Gmail) pikt ziggo niet.
Kortom, een beetje bizar.
Als jij 'braaf' een accountje aanmaakt met de gegevens die in je welkomstbrief staan / stonden, dan gaat het je lukken.
Echter, omdat 99% van Nederland vandaag de dag ook gebruik maakt van .live, .com en whatever voor extensies mailaccounts, onstaat er verwarring, maar da's niet de schuld van de ISP'ders.
 
Laatst bewerkt:
Bleek dat de site van "Mijn Ziggo" tijdelijk niet bereikbaar was...:rolleyes:
Sorry moderator voor mijn late antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan