School enquete (Front-End development)

Status
Niet open voor verdere reacties.

infinitey

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2012
Berichten
20
Beste mensen,

Ik moet voor mijn opleiding een onderzoek doen naar welke werkzaamheden complex/arbeidsintensief en tijdrovend zijn bij front-end development.

Ik heb hiervoor een korte anonieme enquete gemaakt, zou u deze voor mij willen invullen?

Link: *Knip*
Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste,

Ik heb de enquête ingevuld. Alleen denk ik dat SEO meer tijd in beslag neemt dan een website maken op zichzelf... Het optimaliseren voor bezoekers en zoekmachines, zowel onsite als offsite, neemt de meeste tijd.

Met vriendelijke groet,
Christiaan Huizinga
Www.botsenbytes.nl
 
Je bent bij "Welke werkzaamheden zijn volgens u tijdrovend" een van de meest tijdrovende vergeten. Het ondersteunen van oude browsers en mobiele apparaten. Vooral bij sites die intern bij bedrijven gebruikt worden is ondersteuning voor IE9, en zelfs IE8 vaak nog belangrijk.

Wat bedoel je trouwens met de structuur van de site? De structuur van de code, of de structuur die de gebruiker ziet?
 
Hoi,

Bij je vragen wist ik niet of het ging om een bestaande of nieuwe website. Ik ben uitgegaan van een nieuwe website maar bij het aanpassen van een bestaande website zouden mijn antwoorden ansers zijn.

Bij de vraag "Welke werkzaamheden voert u dagelijks uit" heb ik alle antwoorden aangekruist want deze gaan altijd samen. Bij elke oplossing wordt ook naar performance, code kwaliteit, structuur en optimale html/css gekeken.

Suc6 met je opdracht.
 
Ik heb de vraag gesloten en de link naar de enquête verwijderd.

Uit onze huisregels: •Enquêtes mogen alleen geplaatst worden nadat ze ter goedkeuring zijn aangeboden aan het supermoderatorteam.

Tevens staat deze niet in de juiste sectie.

Dus een mail naar supermoderator@helpmij.nl met
daarin het verzoek en motivatie voor de enquête.
;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan