Goede prijs voor tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieterdj23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2016
Berichten
2
Hallo,
Ik was van plan om een nieuwe tv te kopen dus keek even rond op marktplaats en zag de volgende tv:tx-p 42x50e van Panasonic. Ik bood 105 euro en dat was akkoord, maar ik heb totaal geen verstand van tv's dus is dit een beetje goede prijs voor dat type Panasonic tweedehands??
 
Even de specs gekeken... het is geen HD toestel, heeft ook geen HD resolutie en is niet HDCP gecertificeerd dus zul je al snel analoog of via SCART moeten kijken. Niet echt iets wat je nog "nieuw" zou kunnen noemen volgens de huidige techniek dus. :)
 
Even de specs gekeken... het is geen HD toestel, heeft ook geen HD resolutie en is niet HDCP gecertificeerd dus zul je al snel analoog of via SCART moeten kijken. Niet echt iets wat je nog "nieuw" zou kunnen noemen volgens de huidige techniek dus. :)
Oké dankuwel, maar ik gebruik hem ook alleen voor te gamen op mijn ps 4 en ik zag dat er wel een hdmi ingang in zit. Voor tv kijken gebruik ik hem niet. Dus is het voor deze prijs wel een goede game tv, want ik wil er eigenlijk ook weer niet te veel aan uit geven.
 
je gaat zeker niet de volledige beeldkwaliteit van de PS4 halen.
Deze tv heeft volgens de specs een max resolutie van 1024x768 en dat is hetzelfde wat je ook op een (kleinere) oude monitor kan halen (en vergelijkbaar met een PS2) . Dan kun je nog beter voor 100 Euro een nieuwe monitor kopen die wél HD aankan, dan heb je een veel beter beeld.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan