PDF stamp menu maken voor export data

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sven1985

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2016
Berichten
4
Beste lezer van dit bericht,

Ik ben namelijk op zoek naar een mogelijkheid om tags te maken in een pdf, die achteraf als data kan ge exporteert worden .
Dit met klein dropdown menu, en dat je de keuze hebt voor stamps te kiezen, wat eigenlijk artikelen zijn.
Mijn bedoeling is eigenlijk om met een digitaal grondplan in pdf op een tablet een plaats aanduidingen te doen, en componenten te selecteren uit een dropdown menu waar ik een verdelingen in kan maken van de nodige materialen(als stamp denk ik dat de beste optie is).

Deze stamps zijn niet bedoeld voor een markering maar voornamelijk om achteraf een export te nemen en dat ik een berekening kan doen in excel om een inventaris samen te stellen.
Simpele tags maken en achteraf exporteren als xfdf geeft wel mij de nodige lijst , maar het probleem is dat ik redelijk veel artikels heb en dat ik mijn menu's moet kunnen categoriseren, vandaar de dropdown of msgbox waar ik nog sub categorie kan insteken?

Heeft er iemand enig idee met welke programma dit mogelijk is, of in wat dit geschreven kan worden ?

Alvast bedankt !!!:D
Sven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan