Factuur programma in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinus63

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2015
Berichten
4
[FONT=&amp]Misschien is er iemand die mij hier mee kan helpen [/FONT]
[FONT=&amp]ik kom er met de koppelingen er niet uit.
[/FONT]
[FONT=&amp]Ik wil graag een factuur maken dat ik die op de factuur in kunt vullen [/FONT]
[FONT=&amp]Met een adressen/klanten bestand en een artikelen bestand (oproepbaar in de factuur)[/FONT]
[FONT=&amp]En dan moet de factuur opgeslagen worden op een apart blad (Factuur verzamel)[/FONT]
[FONT=&amp]Dat betekent dat het factuur elke keer opnieuw gebruikt wordt en op het [/FONT]
[FONT=&amp]Factuur verzamel een regel naar beneden moet en de factuur moet ik uit kunnen printen. Zie voorbeeld [/FONT]
 

Bijlagen

  • Kopie van factuur test 1.xlsx
    15,9 KB · Weergaven: 183
EasyAdmin

EasyAdmin heb ik maar dat gaat niet zo gemakkelijk als je meerdere facturen per dag moet maken je moet eerst op een blad de de factuur maken en dan op een ander blad de factuur op halen en dat moet makkelijker willen .
 
factuur

dit lijk wel wat ik zoek alleen kan ik hem niet testen hoe kom ik hier aan kan ik hem ergens downloaden.
 
ik kan hem gewoon downloaden door op het linkadres te klikken. Het is wel een XLSB bestand i.v.m. de grote, maar dat maakt voor de werking niet uit.
 
ik kan hem gewoon downloaden door op het linkadres te klikken. Het is wel een XLSB bestand i.v.m. de grote, maar dat maakt voor de werking niet uit.

Ik weet dat dit een ouder bericht is maar ik heb een vraagje
als ik de lijst met klanten wis en een nieuwe klant wil invoren krijg ik de volgende melding:
"er is een fout opgetreden, voor een nieuwe ingave eerst op nieuwe ingave klikken"

dit gebeurt ook bij de artikelen

wat zou hier de oplossing voor zijn?
 
Code:
With Sheets("Klanten").Range("A2").End(xlDown).Offset(1, 0)
aanpassen in
Code:
With Sheets("Klanten").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1)
 
Code:
With Sheets("Klanten").Range("A2").End(xlDown).Offset(1, 0)
aanpassen in
Code:
With Sheets("Klanten").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1)

het werkt, dank voor je snelle reactie
is er een mogenlijkheid om het sheet factuur bijv de range a1:g53 op te slaan met cel opmaak en het logo als xls
 
Vast wel. Maak er een eigen vraag voor aan. Met een gerichte vraag in het Excel- of VBAforum en een eigen bestand heb je meer kans op een werkende oplossing.

Nb. Het quoten is niet nodig.
 
Mocht ik van u zijn zou ik trachten af te stappen van excel.
Gewoon zachtjes al eens mysql bekijken en website al dan niet intern.
je kan dan pdf's trekken van je data en indien je het online werkt heb je nog dagelijkse(of meer) backups (voor een webserver in nederland +/- 120euro jaar)
Als je dit probleem hebt dat het te veel tijd kost om naar een twede tabblad te gaan.
Uren registratie kan je dan koppelen via csv (toestel) of laten invullen van je werknemers.
Je kan dan op termijn volledige boekhouding op plaatsen met aangiftes ectra.
(data moet er altijd in) maar producten vanuit je stock kan je met een autoaanvulling sneller vinden. (denk ook aan tablet pc's die streepjescodes kunnen fotograferen).

je bent vrij van te doen ik wouw je dit toch niet laten ontgaan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan