Err_connection_timed_out

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fixumi

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2012
Berichten
91
Hallo,

Ik heb een probleem dat ik een bepaalde website niet kan openen.
Zelfde soort probleem als dit.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/237792-operation-timed-out?highlight=Operation+timed

De website die ik graag wil openen is http://fogu.com
Ik heb het geprobeerd met andere internet browsers, andere apparaten(zoals smartphone etc.), maar ik kan er niet op en krijg ik dit probleem als ik het op Google Chrome open:
Connection timed out.png
Zoals je ziet heb ik het een tijd terug wel kunnen openen want ik kan drukken op Show saved copy, maar dat is heel veel gedoe als ik dat moet doen en niet alles is zichtbaar op die manier.
Andere websites kan ik wel gewoon openen.
Verder kan ik deze website wel openen op andere locaties dan bij mij thuis.

Alvast bedankt
 
Dus als ik het goed begrijp kun je alleen thuis deze site niet openen.
Kan het zijn dat jou router thuis hem blokkeert ?
Ik kan hem in ieder geval wel openen in mijn versie van Chrome.

Als het wel lukt bij de buurman, (PC even mee nemen) moet je toch eens zoeken in je router.

Succes.

P.S. Saved copy slaat niet op jou, is een copy van de site op de server van Google.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat klopt alleen bij mij thuis niet(op begin van mijn vraag vergeten te melden, pas op het einde).
Waarschijnlijk is het inderdaad dat mijn router het blokkeert , want op elk apparaat dat ik thuis heb dat een internet browser heeft kan die website niet openen.

Mijn router is trouwens een Fritz Box 7360
 
Laatst bewerkt:
Dat is een hele goede router met zeer veel mogelijkheden.
Ze hebben ook een goede telefonische support.
Zou zo gauw niet uit mijn hoofd weten waar te zoeken (te veel opties om te onthouden).

Succes.
 
Dankjewel, ondertussen kijk ik ook af en toe rond op internet om iets te vinden. Gelukkig is het niet dringend maar zou fijn zijn als ik een keer een oplossing kan vinden.
En natuurlijk zijn er ook andere sites zoals fogu.com waar vergelijkbare informatie op staat voor de spelserie "Harvest Moon" (wat nu "Story of Seasons" heet), en daarnaast dus de Saved Copy van Fogu die op de Google server staat.

In ieder geval bedankt voor je hulp :)
 
Ik zou gewoon even bellen.
Heb het ooit gedaan voor een kennis van mij.
Dacht dat het een nummer in Berlijn was of een Nederlands nummer dat doorschakelt naar Berlijn.
Maar je krijgt iemand aan de lijn die Nederlands spreekt.
020-3 22 00 22
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan