[GTA V] Stottert al bij begin scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

annowins

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
119
Beste Helpmij mensen,

Ik heb al een tijdje GTA V voor de PC en nooit probleem mee gehad maar nu ik het een aantal maanden niet meer gespeeld heb.
Wou ik het weer is spelen dus starte ik het op met de nodige updates (je kent het wel)
Maar al kom ik nu bij het hoofd scherm stottert alles enorm kwa geluid en later ook kwa movement terwijl ik nog niet eens in het spel zelf zit.
Ik heb natuurlijk zelf al wat onderzoek gedaan en heb men drivers geupdate/hergeinstalleerd, ik heb gta helemaal op nieuw geinstaleerd dat 4 uur duurde.
En ik heb heel veel aanpassingen gedaan in graphics instellingen binnen in de game maar niks helpt zelfs de safe mode doet hij dit.
Wat zou het probleem/de oplossing kunnen zijn?

Mijn pc specs zijn als volgt:
Windows 10 Home 64-bit
Intel Core I7 7600k 4.00ghz (niet overgeklokt)
16 GB Dual-Channel DDR3 Ram
ASUSTek B150M-Plus Moederboard
NVIDIA Geforce GTX970 MSI 4GB

(allemaal rond de 50 graden terwijl het spel aanstaat.)

Met vriendelijke groet,

Annowins - Daan
 
Dat is dan heel vreemd want je pc specs zijn meer dan genoeg zoals je zelf wel weet.
Dus daar ligt t niet aan. Heb helaas de game zelf niet meer geïnstalleerd anders had ik
t even getest om te zien of ik t ook had. Misschien dat je beter even naar een speciaal
GTA forum kunt gaan en daar vragen want daar zitten zeker mensen die je verder kunnen
helpen. Heel veel succes,

Leon
 
Ik heb de oplossing uiteindelijk gevonden en het loste zich op door mijn besturing voor geluid, video en spelletjes allemaal uit te schakelen dan de game te starten en toen liep het soepel toen weer allemaal aangezet en het werkt nu volledig, ik weet niet waardoor dit kwam maar het heeft gewerkt :)
 
Opmerkelijk, maar mooi dat het opgelost is op deze manier.
En heel erg bedankt voor het melden van deze oplossing zodat vele anderen
misschien in de toekomst hier hun voordeel mee kunnen doen!

Leon
 
heb je ook al gebrobeerd in de game eerst alles low te zetten en dan beetje bij beetsje wat hogere settings
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet t, zou mijn mond moeten houden maar kan t nu echt niet laten omdat dit voor
mij duidelijk zo'n geval is van enkel title lezen van topic en daarna maar antwoorden zonder
dat je echt weet waar t over gaat of wat allemaal al besproken is. Want Smile655, je
antwoord slaat echt de plank mis wanneer je zijn openings verhaal had gelezen, en had
je dan ook nog even tijd genomen om de andere antwoorden te lezen dan had je vernomen
dat het probleem al was opgelost. En sterker nog, dat de topic starter zelfs de tijd en
moeite heeft genomen om deze oplossing compleet te beschrijven.

Dus sorry hoor, maar word hier altijd erg moe van. Van die mensen die maar 0,0000001% lezen
en dan direct hun mening of antwoord gaan rondgooien zonder eigenlijk echt te weten waar t
nu echt over gaat. Een van de allerslechtste kanten van het net als je t mij vraagt....

(maar zoals ik al zei, zou mijn mond moeten houden,.....)

Leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan