Office 2013 Agenda planning uitbreiden langer dan 7 dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Wanneer ik Outlook open staat bij mij standaard mijn agenda rechts geprikt. Ik zie echter maar 7 dagen planning. Dit wil ik graag kunnen uitbreiden, maar hoe doe ik dat?

Maw ik zie nu slechts een planning van de eerste 7 dagen.
 
Zet hem in het menu Start, onderdeel Schikken op Maand.
Agenda.JPG
 
Laatst bewerkt:
Knipsel.PNGDat is helaas niet wat ik bedoel!

Ga naar OUTLOOK ga dus NIET naar Agenda en kijk wat er rechts staat. In mijn geval de agenda. Dat staat daaronder U HEEFT NIETS GEPLAND VOOR DE EERSTE 7 DAGEN. Hij leest dus alleen de eerste zeven dagen.
Dat wil ik aanpassen naar bijvoorbeeld een maand of twee. Dus IN het OUTLOOK interface

Voorheen zag je wel twee kalenders staan met diverse zwarte stipjes. Dat krijg ik nu niet meer voor elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Ok, duidelijk. Dat is volgens mij niet aanpasbaar. Sterker nog, het is een tijdje helemaal weg geweest en terug gekomen in een bepaalde update van Office 2013.

Overigens gaat het bij die 7 dagen wel om de geselecteerde datum. Als je dus in je voorbeeld op 30 April klikt, zal hij 7 dagen vanaf 30 April vooruit kijken.
 
Laatst bewerkt:
Mhh. Daar wordt je niet vrolijk van. Ik heb bijvoorbeeld deze.

maand.JPG
 
Jawel maar hij moet staan zoals je hem bij mij ziet. Dus gewoon bij POSTVAK in. Daar staat ie ook maar hij plant maar voor een week in dat blad.
 
Dat is waar ik het in #5 al over had ;)
 
Het kan dus inderdaad niet meer. Niet elke nieuwe uitgave is dus een verbetering. Zeer stom gemaakt!
 
Inderdaad wat Ed al schreef en ik ben het helemaal met je eens. Een tekortkoming. :(

Ik heb bijvoorbeeld iemand @ outlook.com. Lekker makkelijke agenda, wereldwijd bereikbaar. Voor mij handig. Maar dat is persoonlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan