weekstaat ondertekenen excel voor android

Status
Niet open voor verdere reacties.

rsk

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Berichten
525
Hoi beste helpers,

Ik moet wekelijks mijn weekstaat laten ondertekenen door iemand op vloer en dan ondertekend mailen naar het kantoor. Nu heb ik de weekstaat digitaal en ik kan niet iedere week de weekstaat uitprinten om die te laten ondertekenen en een foto ervan te maken die ik dan terug mail.

Mijn vraag is dus weet iemand een app voor android ? die excel bestand kan open, bewerken en dat je met het pennetje van je telefoon de gene op de werkvloer een handtekening kan zetten.

alvast heel erg bedankt
 
Wanneer je de weekstaat als pdf opslaat heb je verschillende mogelijkheden om dat te doen. Het zou al moeten lukken met Adobe reader

mvg leo
 
Laatst bewerkt:
Hoe doe ik dat dan met de meerdere formules die erin staan? die werken niet na mijn mening in een pdf
 
Klopt, je ziet wel de uitkomsten van de formules.
Is dat niet voldoende voor het ondertekenen?
 
ik heb het geprobeerd maar ik kan b.v. de week niet veranderen zodat de dagen ook automatisch veranderen wat wel gewoon in excel werkt. De handtekening kan ik inderdaad wel erin zetten
 
De werkwijze zou dan iedere week zijn; eerst de wijzigingen aanbrengen, dan als pdf opslaan en ondertekenen.

Als,je wel mobiel moet aanpassen kun je naar de office apps kijken of het alternatief; Google docs.
 
Laatst bewerkt:
Dat is niks. Ik moet het elke week zo omslachtig doen. Iedere geval bedankt. Heeft iemand anders nog een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan