uitbreiding gratis opslag

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Diverse cloudopslagdiensten bieden de optie om het gratis account tegen betaling uit te breiden.
Het is mij niet duidelijk of ik ook kan kiezen voor 2 pakketten van 100 GB. Of kan ik slechts kiezen voor upgrade naar 100 GB of naar 1 TB.
Ik wil natuurlijk voor een dubbeltje op de eerste rang zitten... :mad:
 
Ik heb het "ernstige" vermoeden dat wanneer jij (bijv.) 5 accountjes hebt (live.nl, hotmail.com, etc. etc.) dat jij dan 5x die gratis hoeveelheid opslagruimte krijgt. Dé vraag is misschien of jij dat zelf wel handig vindt werken, want je zal om toegang te krijgen tot die respectievelijke 5x X gig, telkens onder een ander accountje in moeten loggen.
 
Laatst bewerkt:
Helaas, gast0225, ik wil het graag bij één aanbieder houden...
Het is inderdaad niet handig om dit met gratis accountjes te doen.
 
Persoonlijk zou ik (als ik zo vrij mag zijn) voor een tientje of 6 een 1 terrabyte externe hdd kopen. Dan heb je volledige controle over je bestanden en ben je niet afhankelijk van 'derden'.
Daarnaast gaat het benaderen van (grote) eigen bestanden vanaf een externe USB 3 hdd oneindig vlotter dan het benaderen vanuit een cloud.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga met gast0225 mee in het verhaal; een eigen NAS is nog altijd veel lekkerder en vlotter werken dan een cloud, waar je nog maar vanuit moet gaan dat het veilig is.

Ik moet wel zeggen dat ik Dropbox heb en die gebruik ik alleen voor documenten te sharen op mijn websites. Dat scheelt dan server ruimte, want ik zet de link in het artikel en je kan het document openen in een .pdf
Uiteraard zijn dat documenten die iedereen mag zien; belangrijke zaken zet ik niet in Dropbox.

Verder sla ik alles wat ik wil bewaren waaronder belangrijke zaken op mijn NAS op. Zo heb ik zelf de controle.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan