doet niet synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Ik heb een Huawei G750-U10 met Android 4.2.2

Het probleem is het toestel synchroniseert de Contacten niet goed

Het laatst het ie de Contacten gesynchroniseerd 14 April 2015

Nu wordt volgens mij niet bedoeld met synchroniseren het vergelijken en overbrengen van bestanden (Contacten)

Maar wat er dan wel met synchroniseren bedoeld wordt weet ik eigenlijk niet, mogelijk het indexeren van alle contacten ???

Maar in ieder geval het toestel moet toch weer synchroniseren, maar hoe krijg ik hem zover??

MVG
Dukkel
 
Hallo Dukkel.

Stap 1. Klik vanaf het homescreen op 'Instellingen'.

Stap 2. Scroll naar beneden en klik op het e-mailaccount waarvan je de contacten wilt synchroniseren.

Stap 3. Klik op jou e-mailadres.

Stap 4. Veeg het schuifje van 'Contacten synchroniseren' naar rechts.

Stap 5. De contacten worden vanaf nu automatisch gesynchroniseerd!

Kan even duren. Geduld is een schone zaak. ;)
 
Hallo Manamana

Ik heb de maximum tijd van awake = 30 minuten opgegeven.

Omdat ik denk dat als de Huawei in de slaapstand komt, het synchronisatie-proces wel zal stoppen.

Het de synchronisatie die mis gaat, bevind zich op gedeelte: Gmail.com, zie schermafdruk


Als ik de opdracht geef: Nu synchroniseren, beweegt de ronddraaiende loper zich een paar momenten/seconden (hoogstens 10 sec), om dan weer de datum

op te geven, van wanneer de laatste volledige cyclus is geweest. Te weten: 14 april 2015

En zodra die datum geplaatst wordt denk ik dat het syschronisatie-proces stopt.

Of de syschronisatie dan "önderhuids" toch nog doorgaat vraag ik me af?

Wat denk jij hiervan?

Mvg
Dukkel
P.S. Na het schrijven van deze email heeft de Huawei bijna een vol uur "gedraaid" c.q. gesynchroniseerd, zonder optische vorderingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je dat ding eens aan de computer aan moet sluiten. Kennelijk is alles verouderd. En het kan heel lang duren.

Jan, ik zie ja mailadres staan bij jou vorige bericht met #3. Haal die afbeelding maar weg.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana

Ik heb de Huawei nu via een USB-kabel aan de computer zitten. (En wat dat emailadres betreft, ik heb toch geen geheimen voor je? Anders had ik het wel afgedekt)

Bovendien hoe haal ik die afbeelding weg? Ik heb het daarom ook nog aan de moderator gevraagd deze weg te halen.

Hoe kun je dan die bestanden vernieuwen? Huawei geeft gee updates meer af, voor dit toestel

Dus op welke mogelijkheden doel je nu dat ding aan m'n computer zit?

Ik snap evengoed nog iets niet: Onder aan de getoonde lijst (buiten beeld) staat ook nog: Persoongegevens synchroniseren Dit onderdeel is wel geheel up-to-date ( 3apr 2016 23:57)

Maar wat zouden ze dan met Contacten synchroniseren bedoelen ? Waar nog steeds onder staat: 14 apr 2015 92:15 ?

MVG
Dukkel
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad Jan. Ik had je de uitleg gegeven zoals het moet. En dat ding word kennelijk dan niet meer ondersteund.

Normaal gesproken als je iets aansluit op je computer dan moet hij de updates automatisch binnen halen.

Het enige zinnige is dan dit nog. Die datum april 2015, was de laatste update kennelijk. :confused:

http://consumer.huawei.com/my/support/products/downloads/ascend-g750-my.htm

Als je erop klikt dan krijg ik dit, rechts in beeld zie je dan (zie afbeelding) . Sluit dat ding aan met je kabeltje.

En inderdaad je hebt geen geheimen meer voor mij. Maar anderen kunnen misbruik van je mail maken. Spam enz enz.

G750 voor Jan.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana

Ik heb geprobeerd die afbeelding weg te halen, maar hij is teruggekomen op een ander veld

En daarvandaan kan ik niets ondernemen.

Ik heb een verzoek hiertoe aam de Moderator gericht, maar tot op heden niets gehoort.

Misschien kun jij eens proberen, die afbeelding laten verdwijnen?

Die andere raad, ga ik proberen uit te voeren.

MVG
Dukkel
 
Jan dat kun je zelf doen door rechts onder te klikken bericht aanpassen. Dan even goed kijken. Daar moet je iets invullen. De reden voor aanpassing waarom enz enz. Ik kan dat niet.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana

Dat heb ik gisteravond al meteen gedaan na jouw berichtje/waarschuwing. (aanpassen reden opgeven: Duidelijkheid)

Alleen: De schermafdruk werd toen verplaatst naar een gebied waar ik er niet meer bij kan.

Vervolgens heb ik een bericht aan de modurator geschreven omtrent die schermafdruk.

Maar daar heb ik nog niets van vernomen.

MVG
Dukkel
 
Inderdaad Jan. Ik had je de uitleg gegeven zoals het moet. En dat ding word kennelijk dan niet meer ondersteund.

Normaal gesproken als je iets aansluit op je computer dan moet hij de updates automatisch binnen halen.

Het enige zinnige is dan dit nog. Die datum april 2015, was de laatste update kennelijk. :confused:

http://consumer.huawei.com/my/support/products/downloads/ascend-g750-my.htm

Als je erop klikt dan krijg ik dit, rechts in beeld zie je dan (zie afbeelding) . Sluit dat ding aan met je kabeltje.

En inderdaad je hebt geen geheimen meer voor mij. Maar anderen kunnen misbruik van je mail maken. Spam enz enz.

Bekijk bijlage 265723

Hallo manamana
Ik heb het een en ander van die update bestudeerd. en toen de download via de link gedownload.

De handleiding gelezen, enz. enz. Het lijkt een een betrekkelijk riscante bezigheid.

In de download zit ondermeer een Flash-Tool.exe

En daarna kan ik een bestand ophalen n.l.: G750-U10 V100R001C00B115CUSTC470D001

Maar dat terwijl ik al het bestand: G750-U10 V100R001C00B119CUSTC470D001 in mijn telefoon heb staan

Het lijkt me dat het op te halen bestand niets nieuwer is, nee zelfs ouder lijkt dan dat al op mijn telefoon heb staan. Let op het middelste gedeelte:
Aangeboden wordt V100R001C00B115 terwijl ik al heb V100R001C00B119

Dus ik wacht er maar even mee.

Wel had ik gezien op het antwoord van jou, dat je daarmee Huawei kunt bereiken, en dat heb ik gedaan.

Maar of ik ooit iets terug hoor, van Huawei ?????

MVG
Dukkel
 
Laatst bewerkt:
Die download is van 5 mei 2015 zie ik. Maar kijk maar wat je nog kunt vinden op die site. Ik denk niet veel meer dan ik vond.

Maar die ondersteuning is niet echt geweldig. Ik hoop voor je dat je wat hoort van hun. Ben eens benieuwd.
 
Hallo Manamana

Ik zal je zeker berichten, mocht ik een advies van Huawei ontvangen

MVG
Dukkel
 
Dukkel, wanneer precies heb je die telefoon in gebruik genomen?

Niet toevallig 14 apr 2015..... ??
 
Dukkel, wanneer precies heb je die telefoon in gebruik genomen?

Niet toevallig 14 apr 2015..... ??

Hallo mrmusic,
Het probleempje is opgelost, met de laatste link, die ik naar manamana stuurde met email#14
Wanneer ik het toestel ingebruik nam weet ik niet meer precies, omdat ik hem overnam van m'n zoon
die hem nogal fors vond. Maar ik ben er erg blij mee, want hij voldoet geheel aan mijn verwachtigen
Maar de door jouw aangegeven datum zou zomaar eens de ingebruik datum kunnen zijn !!!!
Bedankt voor het meedenken
MVG
Dukkel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan