Email verzenden/Ontvangen onmogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrik

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
106
Hallo,
Ik gebruik Windows 7 en het emailprogramma Live Mail 2012.
Vanaf een op de andere dag krijg ik de foutmelding:

Voor het account Hotmail (xxxxxxxxx) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden.

Serverfout: 0x80191002
Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail-fout-id: 0x80191002

Ik heb CCleaner aan het werk gezet, tevens De Hotmail account verwijderd, en weer opnieuw
geinstalleerd, tevens een systeemherstel uitgevoerd, maar geen resultaat !!!

Wie helpt mij ?

Hindrik
 
Hallo,
Op de een of andere manier is het probleem voorlopig opgelost, ondanks dat ik verder geen actie heb ondernomen.
Het vreemde deed zich voor dat het tijdens twee achtereenvolgende avonden omstreeks 22:00 uur het bovenstaande
probleem zich voordeed.
De volgende morgens om plus minus 10:30 uur was er geen vuiltje aan de lucht, terwijl de zelfde avond het probleem
weer voorkwam.??
Nu doet het probleem de laatste 2 dagen en avonden zich niet meer voor!! Ra, ra !!

Ik laat het bericht echter voorlopig open, zodat ik ook open blijf voor elke suggestie.

p.s. Openen met Hotmail.com werkte niet !!

Hindrik
 
Hallo. Dat komt doordat je mijn tip in # 2 hebt gevolgd.
Zo werkt het ook namelijk.

Hotmail (ook wel Microsoft Hotmail, Windows Live Hotmail en MSN Hotmail genoemd) is een gratis webgebaseerde e-maildienst die wordt aangeboden door Microsoft. Hotmail werd opgericht in juli 1996. Vanaf juli 2012 is de officiële naam van Hotmail.com veranderd in Outlook.com.

Groet Manamana.
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,
Mijn vraag kan als opgelost worden beschouwd. Ik gebruik op dit moment nog Live Mail van Windows, en het werkt om onverklaarbare wijze, zoals ik al eerder aangaf, probleemloos. Toch denk ik binnenkort over te gaan naar Outlook.

Verder bedankt voor de reactie's

Hindrik
 
Dat is netjes. Bedankt voor je terug melding. En graag gedaan. Groet van mij. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan