Steeds vaker weer irritante popups

Status
Niet open voor verdere reacties.

govi73

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2014
Berichten
125
Veel sites gebruiken weer irritante popups om nieuwsbrieven aan te bieden. Erg irritant als je al geabonneerd bent. In Chrome heb ik aangevinkt "sites niet toestaan popups weer te geven." Ik heb ook al een paar popupblocker extensies uitgeprobeerd, maar ze komen er steeds weer door. Wie heeft een goed werkende extensie hiervoor?
 
Hoi,
adblockplus gebruik ik zelf al jaren in FireFox, is ook voor Chrome beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Helaas heb ik nog geen popup blocker die goed werkt. Het probleem is dat ik popups krijg van de site die ik bezoek. Vaak aanbiedingen of abonneren op de nieuwsbrief. Als ik deze bijvoorbeeld block met adblocker dan werkt de site niet meer. Heeft iemand nog een tip?
 
Ik gebruik Ublock Origin en Ghostery (in Chrome en Firefox) en heb nooit last van popups of andere hinderlijke advertenties.

Het is inderdaad zo dat bepaalde web sites niet meer te bereiken zijn als je deze zaken installeert in je browser, maar dat zijn dan ook web sites waar je beter maar niet kunt komen.
 
Laatst bewerkt:
Kan je eens een linkje naar zo'n site posten en een afbeelding van wat jij te zien krijgt?
 
Op sawadee kreeg ik 1x een popup die na wegklikken niet meer terug kwam, ook niet na opnieuw openen van de site. Op djoser ziet ik helemaal geen popup of wat dan ook.

Ik gebruik trouwens Firefox met uBlock.
 
De gevraagde afbeeldingen werden helaas niet gepost.

Idem dito hier, het lijkt me dan ook nuttig om eens dieper kijken richting aanwezigheid van adware / infectie en een en ander op te ruimen / te ontvlooien.
 
hierbij de screenshots.

HTML:
 

Bijlagen

  • sawadee.jpg
    sawadee.jpg
    99 KB · Weergaven: 56
  • djoser.jpg
    djoser.jpg
    97,6 KB · Weergaven: 56
Dat zijn gewoon popups van de site zelf en geen reclame popups van derden. Die zijn weg na eenmaal wegklikken. Tenzij je daarna de betreffende cookies verwijderd. Dan zal je ze weer zien.
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek een popupkiller die ook popups van de site die ik bezoek blockt. Ik vind ze echt irritant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan