Minder extreme GTA voor PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

nossie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
672
Hallo Allemaal,

Ik ben voor mijn zoon van 14 met autisme op zoek naar een spel dat lijkt op GTA maar dat minder extreem is. Misschien ben ik een wat over bezorgde ouder want hoor overal om mij heen dat ze hun kinderen gewoon GTA laten spelen maar volgens mij is GTA een 18+ spel met veel schieten, ander geweld en seks. Dat vind ik al heel veel voor jonge kinderen zonder autisme dus ik was niet van plan om het op onze zoon uit te proberen wat dat met hem doet.

Vandaar nogmaals, wie heeft wat suggesties voor alternatieve streetrace games welke geschikt zijn voor jongere kinderen.

Hij speelt zijn spelletjes op een Windows 10 pc.

Ik hoor graag van jullie.

Mvrgr,

Nossie
 
Er zijn genoeg "free" alternatieven voor GTA en minder gewelddadig.
 
Dank je wel Jackall,

Ik zal ze gaan bekijken.
Het zijn er inderdaad aardig wat, dus er zal vast iets bij zitten wat hij leuk vind
 
Verplaatst van consoles naar Overig/Algemeen.
Succes verder met je vraag.
 
Vind zelf altijd de GRID en DIRT race games erg leuk (maar hierin kun je enkel
racen, niet uitstappen en rondlopen), zijn typische arcade race games en
er zijn veel delen van te koop. Er zijn wel andere games die echt op GTA lijken als het ware,
maar die hebben dus ook allemaal het zelfde geweld of zelfs erger (realistischer).

Wil je rond kunnen rijden zonder wedstrijd element erin dan is bijvoorbeeld de game serie
van Euro Truck Simulator heel erg leuk. Hierin moet je met een vrachtwagen rondrijden door
europa en de USA, en moet je aanhangers bezorgen bij bedrijven, is erg realistisch qua wereld
en rij gedrag.

heel veel succes, en goed dat je nadenkt bij wat je je autistische zoon voor schotelt!

Leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan