HTML Handtekening in Outlook 2007 hyperlinks

Status
Niet open voor verdere reacties.

JWPaasse

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2010
Berichten
34
Hallo lieve mensen,

Wij hebben sinds afgelopen week een nieuwe website en vonden het ook tijd voor een nieuwe handtekening onder onze emails. Nou werken we helaas op de een beetje verouderde Outlook 2010 (de titel zegt 2007, maar dat is een foutje...) en daar blijkt een HTML handtekening toevoegen niet heel makkelijk te zijn.

Uiteindelijk is het mij gelukt door bestanden in de AppData > Microsoft > Handtekeningen map te plaatsen en aan te passen, geheel te danken aan een aantal handige handleidingen, en de handtekening staat er nu BIJNA helemaal goed in. Hij maakt namelijk van het geheel een afbeelding en plaatst slechts één hyperlink erachter. Het idee (bijgevoegd) is dat op het grote plaatje links een link naar onze website zit en onder alle kleine afbeeldingen links naar de desbetreffende sociale media platformen. Onder V2Benelux.com zit ook nog een link naar de website.

Dit is allemaal opgemaakt in Word en ik heb er een .RTF bestand, een .HTM bestand (inclusief de aangemaakte _bestanden map) en een los .TXT bestand van gemaakt en die in de Handtekeningen map gezet (na ik eerst een handtekening heb aangemaakt in Outlook zelf en daar de losse afbeeldingen in gezet).

Als ik een nieuwe mail opstel en de handtekening gebruik, ziet het er goed uit en werkt de handtekening zoals het moet (tekst is tekst, afbeeldingen zijn afbeeldingen en de losse hyperlinks werken allemaal). Maar zodra ik een mail verstuur dan krijgt de ontvanger de handtekening als een afbeelding waar slechts één hyperlink achter zit en niet onbelangrijk ook onscherp is op andere platformen dan de PC.

Iemand hier ervaring mee? Alle hulp is welkom!
 

Bijlagen

  • Signature.png
    Signature.png
    11,8 KB · Weergaven: 62
Laatst bewerkt:

Bijlagen

  • helpmij JWPaasse.zip
    32,9 KB · Weergaven: 31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan